El BNG acusa a Roel de falta de dedicación al Concello y de no facilitar documentación pedida
A MARIÑA
Los nacionalistas de Viveiro alertan del deterioro que sufre el gobierno local, presidido por el socialista Melchor Roel. El consello local del BNG reprocha al alcalde la falta de dedicación a los vecinos, que achaca a sus frecuentes viajes a Lugo para atender las obligaciones de la Diputación. «Esta forma de gobernar está a provocar queixas de veciños», afirman. Y preguntan cuál es el horario real del despacho de la alcaldía.
Los ex socios de Roel en el ejecutivo viveirense también le recriminan por no facilitar documentación solicitada de forma reiterada. Como ejemplo, citan las peticiones de información sobre ingresos y gastos de las fiestas patronales del 2007 y sobre facturas registradas en el Concello. «¿Onde vai a promesa, feita nos primeiros días deste mandato, de que a información aos concelleiros ía ser fluída?», dicen.
El BNG se interesa, además, por los presupuestos del 2008: «Despois de ter anunciado que o 21 de decembro pasado ían iniciarse os traballos da comisión de economía e facenda para o sometemento a pleno dos orzamentos, nada se sabe. Moito nos tememos que o asunto vai ficar nos caixóns da alcaldía ata pasadas as eleccións. ¿Ou é que non cadran as contas?».
Tampoco gusta al Bloque de Viveiro la gestión que está haciendo el gobierno de Roel del Plan Xeral de Ordenación Municipal. «Tras as reviravoltas que deu o señor alcalde para anular a proposta seria do BNG e de parir unha macrocomisión, esta nunca funcionou. Aquelo do terceiro sábado de mes, que está nas actas, foi unha coña», reprueba.
Acuerdos incumplidos
El consello local del BNG de Viveiro lamenta, por otro lado, el incumplimiento de acuerdos plenarios por parte del ejecutivo local. «Poderiamos por varios exemplos sobre acordos acadados polo pleno neste mandato que non se executan. ¿Xestionouse o da solicitude das carpas para eventos? ¿Recuperouse o camiño de Valcarría?», menciona como muestra de la actuación del equipo socialista.