El Concello de Ribadeo descarta organizar las patronales porque creen que deben hacerlo vecinos
A MARIÑA
Con ironía que no oculta cierto malestar y sorpresa, Fernando Suárez, alcalde nacionalista de Ribadeo, expresa, «en nome do Concello, o máis alto agradecimento pola noble actitude dos dous únicos veciños que, dos 10.200 habitantes que somos, acudiron á reunión convocada para formar a comisión das festas patronais». El próximo lunes volverá a citar a los ciudadanos, confiando en que se forme «un grupiño de xente que asuma a organización, da que o Concello non debe ocuparse porque non está para iso».
Al menos de momento, el gobierno local no está por la labor de organizar la fiesta del 16 de agosto ni las de septiembre. «Ribadeo nunca quedaría sen festas», asegura Fernando Suárez, quien admite que, en el peor de los casos, «o Concello podería facer algo de emerxencia», aunque insiste en que ha de ser una comisión ciudadana la que se haga cargo.
Como prueba de su confianza en que finalmente se formará, el primer edil hace hincapié en que la comisión contará, «coma sempre, co apoio, axuda, cooperación e respaldo do Concello». No solo aportando fondos, sino también gestionándolos ante otras Administraciones. A eso suma que las últimas comisiones «reduciron a uns 3.000 euros a débeda de máis de 40.000 euros que arrastraban as festas desde fai sete anos; agora está case saldada e a nova comisión no estará presa desa débeda».