El PP sonense asegura que el trato del alcalde en los plenos es «totalmente discriminatorio»
BARBANZA
El Partido Popular de Porto do Son no dudó en calificar al regidor de la villa de «ditador» por su actitud hacia el partido conservador en los plenos municipales. Aseguran los populares, a través de su edila Asunción Torres, que de los siete plenos que ha presidido el alcalde Pastor Rodríguez, «xa son dous nos que despoticamente expulsa aos membros do PP da sala, o que supón un trato totalmente discriminatorio».
Es la misma concejala la que ejemplifica sus palabras recordando el último pleno municipal en donde Manuel Tomé fue invitado a abandonar la sala desde la presidencia del Concello.
El PP sonense quiere censurar lo que para la formación es «o abuso de poder que fai o alcalde nas sesións plenarias, expulsándonos simplemente por defendernos dos seus insultos e das impertinencias dalgún dos seus compañeiros de goberno».
Respuesta del regidor
Pastor Rodríguez, regidor de Porto do Son, contestó al partido en la oposición asegurando que «seguirei facendo o mesmo ata que saiban comportarse como as persoas. Non hai respecto institucional e o que non podo permitir como alcalde é que me chamen sen vergonza nun pleno. Ademais, non sei cal é o concepto que teñen eles por ditador, o que está claro e que como non aprendan seguirán vendo os plenos dende fora do salón».