Actualmente reside en Nueva Zelanda, pero toda su vida la ha pasado en el extranjero. De hecho, nació en Reino Unido, donde sus padres, de Mazaricos, siguen viviendo. David Regueira tiene la nacionalidad española, está inscrito en el CERA y puede votar en las generales. Algo que, como él mismo apunta, no tiene claro que vaya a hacer. «Probablemente non vote porque a verdade é que tampouco estou moi enterado do que pasa na política española. Nestas cousas hai que ser coherente e deixar que decidan os que coñecen mellor a situación», apunta este joven que, sin embargo, defiende el derecho de sufragio de la diáspora.
«Non teño contacto directo co que pasa no meu concello ou autonomía, pero hai moitos emigrantes que si o teñen e que penso deben exercer o seu dereito a elixir quen vai gobernar e velar polos seus intereses. Non me parece xusto que se nos quitase o dereito de voto nas municipais», matiza.
Pese a todo, se considera «galego e mazaricano» y cree que la mayoría de los políticos tienen olvidado al colectivo emigrante del que solo se acuerdan, dice, cuando se aproximan las elecciones.