Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

Tomé equipara la plataforma sanitaria a la protesta contra la subida del agua

LEMOS

05 feb 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El portavoz municipal del PSOE, José Tomé, abogó ayer por clarificar el debate sobre el área sanitaria de Monforte para que no se sigan sembrando «alarmas innecesarias». «Unha cousa é que o hospital funcione mal e outra que vaia pechar, algo que non é certo», declaró. Tomé abundó en la tesis que vienen defendiendo los dirigentes del PP sobre la vinculación de la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública con los intereses políticos del alcalde.

«O que podo asegurar é que na plataforma sanitaria non hai ninguén da executiva do PSOE e non sei se poderán dicir o mesmo todos os partidos ou algún sindicato afín a certas siglas», manifestó Tomé. Este tipo de colectivos -añadió- «por moito que se diga, nin son independentes nin xurden por xeración espontánea».

Fuera del tiesto

Al portavoz del PSOE la plataforma constituida en defensa del área sanitaria de Monforte le recuerda «a outras como a dos recibos da auga ou a da autovía A-76, que logo demostrouse que non facían ningunha falta». «Nós coincidimos coa plataforma sanitaria en que o hospital non debe perder capacidade de xestión e tamén en que hai cousas nel que están funcionando mal e que habería que corrixir. Todo e demais e saírse do testo», subrayó.

Tomé se mostró especialmente crítico con el posicionamiento del alcalde y en particular con las declaraciones en las que se comprometió a estar «en primeira fila» si se llegaba a convocar alguna manifestación en protesta contra el nuevo modelo de gestión sanitaria. Para el portavoz socialista, a Severino Rodríguez, en su condición de responsable público, le compete «facer xestións para arranxalos e non dedicarse a crealos ou a coller pancartas».