Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

Aseguran que el Sergas no cubre las bajas médicas en A Mariña por gastar menos

s. s. Viveiro / la Voz

LUGO

19 ene 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

«É mentira a desculpa que pon Farjas de que non hai profesionais para cubrir as prazas pediátricas e outras en distintos concellos da comarca, so se debe aos fortes recortes levados a cabo polo Goberno de Feijoo dos medios adicados a sanidade». Refiriéndose a la conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, y al presidente de la Xunta, Núñez Feijoo, así expresa el diputado autonómico Ismael Rego la opinión del PSdeG-PSOE sobre la asistencia sanitaria pública que reciben los mariñanos, tanto en el Hospital da Costa como en los centros de salud.

Para ese parlamentario socialista, «é escandalosa a situación que está a sufrir a sanidade pública na Mariña, tanto na atención especializada como na primaria». Por eso anuncia que el PSOE «vaille esixir á conselleira de Sanidade no Parlamento medidas inmediatas para salientar o grave deterioro que está a sufrir a sanidade pública da Mariña».

Aunque desde el PP sostienen justamente lo contrario, Rego insiste en que el actual Gobierno gallego «recortou os orzamentos para o funcionamento de unidades sanitarias tan relevantes como o propio Hospital da Costa». Añadio que A Mariña tiene las listas de espera más largas de Galicia.