Traballo abona 224.000 euros a la Cruz Roja por gestionar el centro de alzhéimer de Celeiro

VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

19 feb 2014 . Actualizado a las 07:01 h.

Enfermos de alzhéimer y otras enfermedades neurodegenerativas pueden recibir en Viveiro atención diurna en dos centros. Uno, situado en Celeiro, depende de la Consellería de Traballo e Benestar, que ha adjudicado su gestión a Cruz Roja. Por atender a 30 usuarios, la Xunta le paga 224.000 euros anuales. El otro, de la asociación locales de familiares de enfermos de alzhéimer, está ahora en Servizos Sociais de Viveiro y sus dos cuidadoras las paga el Concello.

Raquel Arias, delegada territorial de la Xunta, visitó ayer el de Celeiro, situado en la Casa do Mar. La acompañaron Alberto Linares, jefe territorial de Traballo en la provincia, y Esther Engroba, la gerente del centro.

A Arias le parece reseñable «o esforzo da Xunta por promover estes servizos de proximidade, que garante que as persoas maiores reciben no seu propio entorno a asistencia que necesitan». En el de Celeiro, en concreto, disponen de 20 plazas para ocuparse de esos pacientes desde las ocho de la mañana hasta las ocho de la noche, y de 10 más, que atienden cuatro horas cada día.

La delegada de la Xunta en la provincia opina que ese tipo de centros de día «son o mellor marco para a práctica terapéutica coas persoas usuarias, e para o apoio ás familias coidadoras».

Del perfil de los pacientes atendidos en Celeiro, Arias destaca que son «persoas maiores» a las que se les «proporciona unha atención multidisciplinar e de carácter especializado».