Otero dice que firmantes para proteger las minas ignoran que hay concesiones activas

lalín / lA voz

DEZA

26 abr 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El alcalde de Cruces, Jesús Otero, aseguró ayer que «cada quen é libre de pode firmar o que queira» en relación a la campaña abierta en las redes solicitando protección para las minas de Fontao en el PXOM. Considera que si lleva esa protección a terrenos con titulares va a meter al Concello en problemas porque «seguramente moitos dos que firman descoñecen que hai concesións mineiras activas».

Asegura que el Concello, como se está trasladando a la opinión pública, «non está abandonando Fontao, nos traballamos por Fontao pero con criterios. Actuamos no que podemos, onde hai propietarios con dereitos adquiridos por moito que me digan non podemos intervir porque hai propietarios con concesións que prevalecen», aseguró el regidor. Anuncia que también realizarán contrapunto a través de las redes explicando una realidad que «algúns queren esconder e outros descoñecen». Otero dice que «é moi bonito pedir protección ignorando que hai concesións activas. Mañán poden poñerse a traballar e pedir responsabilidades porque as concesións pagan dereitos e recoñéceas Industria. Neses casos non poido poñer protección para eses terreos que si están delimitados no PXOM».

El PSOE anuncia alegaciones

El PSOE de Cruces anunció ayer alegaciones al PXOM pidiendo la protección de las minas de Fontao. La agrupación considera que se equivoca el gobierno si no las protege porque sería dar la puntilla y finiquitar el proyecto de recuperación de todo el complejo y estima que, tras los esfuerzos, el proyecto ya parece que no le interesa al alcalde Jesús Otero.

Asocian los socialistas este abandono de patrimonio a la desaparición de la casa consistorial antigua: «O alcalde esfórzase en facer desaparecer todo o vello e antiguo para poñer cemento». Alude el PSOE a que «so faría falla un pouco de interés e tratar de abrir un par de galerías pasa ser visitadas». Los socialistas piden a Otero que reconsidere su posición.