Firmado el acuerdo para arreglar la orilla del Miño en Os Peares

La Voz OURENSE/LA VOZ.

LEMOS

27 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras invertirá cerca de medio millón de euros en la recuperación ambiental del margen derecho del río Miño en Os Peares. La actuación contempla la creación de una nueva red de saneamiento y una senda peatonal en este espacio y el objetivo principal de esta intervención es «arranxar a rede de saneamiento e habilitar unha senda peonil na zona, xa que as últimas enchentes do río Miño causaron estragos».

Para llevar a cabo esta intervención se rubricó un acuerdo entre la Consellería de Medio Ambiente y el Concello de A Peroxa, representados por el conselleiro Agustín Hernández y el alcalde Manuel Seoane, en el que se recoge que el «investimento destinado a esta actuación será de preto de 500.000 euros distribuidos en dúas anualidades, 250.000 euros neste ano e 243.349 euros no vindeiro 2011».

La actuación de Medio Ambiente en la zona ya fue anunciada en mayo por el presidente de la Xunta y el proyecto consistirá en «levantar un muro de dique que servirá para protexer o colector da rede de saneamento que fará, asemade, función de senda peonil para acceder ao río». Con esta obra se eliminará «a acumulación de seixos e outros materiais arrastrados polo río que dificultaban o tránsito dos visitantes polo río. Así mesmo, poderase reparar o pozo de rexistro e tratamento onde se vertía a auga tratada cara ao río Miño».

El departamento que dirige Agustín Hernández realizará las obras a través de la Empresa Pública de Obras e Servizos Hidráulicos.

El convenio de colaboración suscrito por la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras y el Concello de A Peroxa contempla el compromiso del municipio para poner a disposición de la Consellería «os terreos libres de cargas e gravames precisos para executar as obras. Así mesmo, asumirá tamén o mantemento e conservación da zona, unha vez rematadas as obras». Se establecerá además una comisión de seguimiento para controlar «o desenvolvemento e interpretación do convenio» suscrito. La comisión la integrarán un representante de cada entidad.