El grupo político Pacto por Ames, formado por seis ediles escindidos del Partido Popular, ha denunciado el mal estado de conservación de varias instalaciones deportivas, unos equipamientos, argumentan, que durante el pasado verano tendrían que someterse a una puesta a punto coincidiendo con el bajón de actividad del período estival.
Este partido de la oposición afirma que «o pintado do pavillón polideportivo do Milladoiro, as obras no vestiario de Bertamiráns ou as actuacións no entorno do campo de fútbol de Bertamiráns seguen sen realizarse, e esas actuacións foron aprobadas hai case un ano en Xunta de Goberno».
Pacto por Ames también alude al acondicionamiento de las instalaciones de Tapia, al afirmar que «teñen humidade e risco de desprendemento en algunhas zonas dos teitos». Por todo ello concluye que el departamento municipal de Deportes «fai auga».
Pronta ejecución
Ante estas afirmaciones, el gobierno local ha confirmado que las obras a las que alude Pacto por Ames comenzarán «en breve e en ningún momento entorpecerán as actividades deportivas que se desenvolven nas instalacións». Añade el ejecutivo popular que «o Concello está cumprindo con todos os prazos a nivel administrativo en relación a estas obras, e ao mesmo tempo acomete outras actuacións de acondicinamento e mellora das instalacións deportivas municipais».
Entre las intervenciones recientes que detalla el Ayuntamiento amiense destaca «a mellora da cuberta do pavillón polideportivo de Bertamiráns, mentres que no campo de fútbol se está realizando a mellora dos aseos dos árbitros e instaláronse cabinas para a prensa, así como banquillos para xogadores suplentes».