El Concello de Santiago no dará subvenciones a las cofradías de Semana Santa

La Voz SANTIAGO

SANTIAGO CIUDAD

Noriega confirma que «non é prioritario o uso de fondos públicos» para esta celebración religiosa

03 nov 2015 . Actualizado a las 18:45 h.

«Os fondos públicos deben estar para outras cuestións». Así se manifestaba esta mañana el alcalde de Santiago, Martiño Noriega, antes del encuentro que mantuvo en Raxoi con representantes de las cofradías de Semana Santa, que desde hace años tratan de revitalizar esta celebración religiosa en la capital gallega.

El regidor compostelano aclaró que ya en contactos previos se les trasladó desde Raxoi que no se les darían ayudas, una negativa sobre la que incidió esta mañana. «É vontade do goberno actual non aplicar liñas de subvencións ás confrarías, entendemos que no uso de fondos público non é prioritario», insistió Noriega, quien recordó asimismo que aún no se han abonado las del año pasado. «Están reparadas por Intervención, entendíanse como subvencións encubertas. Cada día nos atopamos diferentes colaboracións, con distintas confrarías en diferentes formatos. Non estaban sistematizadas, pagábase un pouco en especies», añadió Noriega, antes de puntualizar que se trata de subvenciones «moi puntuais» y de cantidades «non moi importantes».

«Tería sido lóxico sistematizalo, transparentalo, de aí os reparos de Intervención. Pero más alá de cuestións técnicas, que non quero que sirvan de excusa, hai unha posición política de non emprego de fondos públicos para as confrarías», añade el regidor.

Aún así, Noriega ha aclarado que desde Raxoi, «como non podía ser doutra forma, se respectará esta expresión relixiosa de Santiago e se colaborará con todo o dispositivo das procesións». El regidor compromete la ayuda municipal en cuestiones de organización, dispositivos de seguridad u ordenación del tráfico durante la Semana Santa.