Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

La dirección pide conocer con tiempo el presupuesto

La Voz

CULTURA

25 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

«Diversidade, risco e opcións únicas para ver espectáculos moi difíciles de ver doutra maneira». Son parte de los argumentos dados por el director de la MIT de Ribadavia, Roberto Pascual, a la hora de hacer un primer balance del certamen teatral ribadaviense.

Su valoración global «é tremendamente positiva», aseguró: «Pola repercusión que tivo, polas críticas, pola variedade do programa e pola calidade dos espectáculos presentados». Tuvo incluso sorpresas para Pascual, un hombre curtido en numerosas guerras teatrales: «Como o cheo absoluto, a golpe de luns, para ver Shakespeare para ignorantes ».

Un éxito que hace extensivo a toda la organización de la Mostra, que durante nueve días se volcó para que todo funcionase según el guión previsto: «É moi importante estar rodeado, como ocorre neste caso, de persoas con moita dedicación e de moita, moitísima, valía».

En el plato de la balanza de los peros y cosas que mejorar Roberto Pascual nombró dos objetivos. El de realizar el trabajo de gestión necesario para convencer a las Administraciones de que un certamen de estas características, «de tanta valía e que ten o respaldo de moitísimas persoas, merece que se nos comunique con tempo suficiente, para poder traballar, as inversións coas que imos contar». Confía además en que la Mostra sirva para convencer «a toda a vila de Ribadavia de mellorar os seus servizos hostaleiros, que o certame saiba ser un aliciente para que a xente con iniciativa leve a cabo novas ofertas hostaleiras á vila, porque nos fan falta», apunta el director de la Mostra.

Todo ello, junto a la valoración de Collarte, hace que el concejal insista en su reivindicación: «Sobresaímos no panorama escénico galego nos últimos anos e pola repercusión que está tendo, Ribadavia, máis que nunca, é a capital galega das artes escénicas».