Crear empleo será la «viga maestra» del programa del PSOE
16 ene 2011 . Actualizado a las 07:00 h.Antón Louro inició ayer su carrera hacia la alcaldía de Pontevedra proclamando que «empeza unha nova etapa» y marcando distancias con el BNG, formación con la que el PSOE comparte el gobierno local desde hace ocho años: «Hai que deixar de mirar ás aceras para mirar ao futuro», proclamó.
En un acto al que asistieron medio millar de simpatizantes y afiliados socialistas, y que contó con la presencia del vicesecretario general del PSOE, José Blanco, y del secretario xeral del PSdeG, Pachi Vázquez, Louro hizo un guiño al sector crítico que en septiembre forzó la salida de Teresa Casal acusándola de hacer «seguidismo» del BNG: «Temos que levantar a mirada das aceras, mirar ao horizonte e facer o que sexa preciso para ser referentes, ser líderes. Para gañar o futuro. Temos que desprazar o sectarismo que prevalece en certos sectores desta cidade, porque o sectarismo non leva a nada, o sectarismo bloquea e separa».
«Máxima ambición»
Louro aseguró que vuelve a la política local «coa máxima ambición, que é ser alcalde de Pontevedra, presidir o goberno municipal e liderar un proxecto político que sitúe a Pontevedra entre as cidades medias referentes en España e en Europa».
Sin hacer la más mínima alusión a la composición de la candidatura ?tiene de plazo hasta mediados de febrero para su elaboración?, el candidato socialista subrayó que la economía y el empleo serán la «viga maestra» del programa electoral con el que concurrirá a las elecciones del 22 de mayo. «Temos que activar os motores económicos da cidade. Potenciar e impulsar o comercio, o turismo, a industria, dotándonos de infraestructuras que atraigan emprego. E temos que aproveitar que Pontevedra é un referente cultural para que a Cultura tamén sexa un motor económico».
Peatonalización
Antón Louro destacó que «queremos unha cidade para vivir a para traballar» y puso énfasis en subrayar que «peatonalización e tráfico non teñen porque ser enemigos. Hai que sentarse e buscar solucións ao serio problema de tráfico que ten esta cidade» creando una red de aparcamientos en superficie «baratos», impulsando un transporte público «ordenado» o mejorando los accesos a la ciudad.
El programa electoral en el que Antón Louro y su equipo recogerán estas y otras propuestas ?«daremos miles de razóns para obter a confianza dos pontevedreses», dijo?será «nítidamente socialista. Socialdemócrata e moderado, pero ambicioso».