Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

Denuncian el mal estado de las áreas recreativas de Val do Dubra

La Voz

SANTIAGO

18 sep 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El grupo nacionalista del Concello de Val do Dubra denuncia el mal estado en el que se encuentran las áreas recreativas de Rodas, en Portomouro, y la que se construyó sobre el antiguo vertedero, en Bembibre. Para el BNG, las instalaciones «non puideron ser empregadas nin polos veciños nin polos visitantes durante as vacacións debido a situación de abandono e deterioro no que se atopan», según un comunicado.

El nacionalista Antonio Negreira explicó que «nun pleno celebrado en xuño anunciuse que habería unha serie de actividades nestes espazos» y denunció que esas incitativas no se llevaron a cabo en ningún momento del verano. Asimismo, el BNG dubrés explica que el Concello recibió una serie de ayudas procedentes de la Xunta y de la Diputación para el acondicionamiento de estos espacios. Entre las actividades financiadas por estos organismos, según el Bloque, están «un obradoiro de emprego para acondicionar a zona do vertedorio de Bembibre», como también una serie de «subvencións para un pantalán e instalacións para piragüismo na área recreativa de Rodas».

Para el BNG, estas ayudas no sirvieron para nada, debido «ao desinterese e á incapacidade do goberno popular para cumprir a obriga de conservalas e mantelas en condicións de ser utilizadas». Antonio Negreira destacó que ese dinero está para el mantenimiento de las instalaciones y que si no se emplean con ese fin, «deberíanse empregar estes recursos noutros aspectos».

El alcalde del municipio, el popular Juan Baleato, afirmó que «non se anunciou en ningún pleno» y explicó que no se llevó a cabo ningún tipo de actividad de piragüismo «xa que ninguén se apuntou á actividade e por iso non se fixeron». También explicó que «se están a manter conversas cun club para que se faga cargo da actividade de piragüísmo para atraer á xente». En cuanto al área recreativa de Bembibre, reconoce que «se realizou unha limpeza en maio e farase outra próximamente».