La Voz de Galicia

El Día do Mariscal concitó a un centenar de invitados

A Mariña

a.f.c. mondoñedo / la voz

Antonio Seijas, de O Valadouro, fue nombrado Embaixador por su labor de promoción de la zona en Palma de Mallorca

21 Aug 2011. Actualizado a las 06:00 h.

La escritora focense Luisa Castro; Nemesio Fernández, director del IES de Foz; el arquitecto Xosé Casabella, de O Valadouro; y la Asociación de Amigos da Cidade de Mondoñedo fueron investidos Donas e Cabaleiros de Isabel de Castro e do Mariscal, a media tarde de ayer, en el hostal Montero, en Mondoñedo. Allí se celebró la comida de la novena edición del Día do Mariscal, organizada por la Asociación Cultural O Mundo de Galea. Un centenar de personas asistieron al convite.

Pero los actos comenzaron a media mañana, en la Casa da Cultura de Alfoz. Xosé Ruiz Leivas, presidente de Amigos da Cidade de Mondoñedo, evocó a Álvaro Cunqueiro, «a nivel humano e persoal, non no aspecto literario», en el centenario de su nacimiento. «Falei desas cousas que faciamos e que influiron na miña vida, como aquela charla que nos deu, cando eu cantaba no coro de Mondoñedo, despois do ensaio, contándonos como noutros países se rezaba doutra maneira. Eu, que ía á catedral e me tiña que axeonllar, co que me doía..., descubrín un mundo», recordaba el ponente.

La comitiva se desplazó hasta la Torre de Alfoz, símbolo de la historia del Mariscal, para dirigirse a Mondoñedo. Suso Fernández, cronista oficial de Foz y uno de los fundadores de O Mundo de Galea, destacó el magnífico ambiente en que se desarrolló la comida.

Además de investir Donas e Cabaleiros, otorgaron el título de Embaixadores das Terras do Mariscal a Antonio Seijas, de O Valadouro, y a su mujer, Miluca Fernández, responsables del hotel Cristóbal Colón, de Palma de Mallorca, «pola actitude sempre receptiva coa xente da nosa bisbarra e o permanente labor a prol do coñecemento e prestixio desta terra».

«Que nos nomeen Cabaleiros é un espaldarazo para Amigos da Cidade de Mondoñedo»


Comentar