La Voz de Galicia

Vilagarcía busca albañiles, pintores y electricistas

Arousa

El Concello de Vilagarcía ha acudido a las ayudas que ha convocado la Diputación de Pontevedra para desarrollar un plan de empleo del que se beneficiarán 35 parados

08 Feb 2024. Actualizado a las 12:47 h.

El Concello de Vilagarcía ha acudido a las ayudas que ha convocado la Diputación de Pontevedra para desarrollar un plan de empleo del que se beneficiarán 35 parados. El proyecto tiene un coste de 500.427 euros, que serán financiados por ambas administraciones. Ravella aportará 215.881 euros y el organismo provincial lo 284.665 euros restantes.

Los contratos serán a jornada completa y tendrá una duración de ocho meses. «A previsión é que os 35 traballadores e traballadoras comecen a traballar o 1 de abril, sempre que a Deputación teña resolto antes e de xeito favorable a solicitude de Ravella. Os beneficiarios desta iniciativa de promoción de emprego distribuiranse entre os diferentes servizos municipais a efectos de reforzar o persoal do Concello nas labores necesarias para a conservación e funcionamento de bens e servizos municipais de interese xeral e social», explica Ravella..

Los puestos de trabajo que demanda el Concello de Vilagarcía son los siguientes: catorce peones ayudantes de albañil, un peón fontanero, cinco peones pintores/empapeladores, cuatro peones instaladores electricistas, cuatro peones forestales, cuatro peones para la conservación de parques urbanos, jardines históricos y botánicos, un peón conductor operador de retroexcavadora y dos peones ayudantes para el mantenimiento de instalaciones deportivas.

«Unha vez tramitada a solicitude, o Concello deberá esperar a que o organismo provincial resolva a convocatoria das axudas e comunique a concesión das mesmas. Será entón cando se poida poñer en marcha a selección do persoal, proceso que se realizará a través do Servizo Público de Emprego (o antigo INEM), no que os interesados deberán estar inscritos nas súas listas de demandantes de emprego, reunir os requisitos especificados na convocatoria e no perfil dos postos de traballo ofertados», explica Rvella, que apunta las tareas en las que se aplicarán los nuevos contratados. «As persoas a contratar dedicaranse a realizar labores de xestión forestal preventiva e de recuperación medioambiental; obras de eficiencia enerxética; traballos de pintado e sinalización viaria; actuacións de conservación, rehabilitación e acondicionamento de infraestruturas municipais; labores de recuperación e mellora de parques, xardíns e zonas naturais; e traballos de control e mantemento das instalacións deportivas municipais», dice el Concello.

A la hora de la selección tendrán prioridad con base a este orden las personas en desempleo de larga duración, las mujeres con baja cualificación, los mayores de 45 años, los jóvenes con baja cualificación, las personas que acrediten una discapacidad superior al 65% o las personas con discapacidad que presenten mayor dificultad para acceder al mercado de trabajo, las víctimas de violencia de genero y las familias monoparentales de renta más baja.


Comentar