García Seoane dice que pagó 2.000 euros de más por la parcela adquirida al Concello
A Coruña
Acusa a la oposición de buscar «circo» por pedir un pleno extraordinario sobre la compra de una finca municipal por la mujer del alcalde
17 Dec 2019. Actualizado a las 22:21 h.
Ángel García Seoane, alcalde de Oleiros, cuestionó este martes tener que volver a dar explicaciones por la adquisición de una finca municipal, ya que entiende que se han dado ya todas las necesarias al respecto. En este sentido, acusó a la oposición de convocar un pleno extraordinario (en la tarde de este martes) solo por ese tema, para cobrar la asistencia, y dijo que por ello unió en una misma jornada el pleno para aprobar las obras que se incluirán en el POS de la Diputación y el extraordinario solicitado por PP, PSOE, BNG y Cs sobre la adquisición por parte de la mujer del regidor de una finca municipal.
«As arcas públicas teñen que pagar o que teñen que pagar, non as algarabías dalgúns», consideró, y dijo que después de debatirse esa adquisición en verano «volven agora con esa mesma canción, co estribillo repetido, xa se lles contestou que todo era legal, se lles contestou xurídicamente, polo interventor, pola secretaria da corporación por unha subasta pública onde pago aínda máis do que valía a parcela». «Sácanse 29 parcelas e adxudícanse só 5 e na que eu presentei proposta non houbo ninhunha petición e paguei 2.000 euros máis do que valía, pero iste é o circo que queren facer estes elementos do pleno da corporación», dijo al respecto de la temática de la sesión, que se celebrará a las 20.00 horas.
El alcalde oleirense también indicó, en declaraciones a una radio local, que se han contratado ya 17 obras por 3,4 millones de euros. «Son obras de este ano que está a rematar, e para destacar entre elas a reforma do pavillón da Rabadeira, que da servicio o colexio de Oleiros, mellorar a rede de auga de Oleiros e o campo de fútbol de Mera, unha pista de patinaxe e ciclismo en Bastiagueiro e un parque infantil novo na Segunda República», avanzó.
García Seoane insistió además en la polémica registrada en Alternativa dos Veciños con su representante municipal en Arteixo, Antonio Patiño, que ha pasado a ser concejal no adscrito. «Tivemos que botar a un cidadán que nos representaba en Arteixo, porque non cumpría coas premisas de Alternativa dos Veciños, nós non nos andamos con chirigotas, aquel que non cumpre tense que ir do grupo porque nós entramos para servir aos veciños, non para vivir a conta dos veciños».