Oleiros pide a los vecinos de Sada que eviten Montrove para no colapsar el Sol y Mar
A Coruña
Los insta a alcanzar la N-6 para ir así por el túnel de Perillo
14 Sep 2024. Actualizado a las 05:00 h.
Para el alcalde de Oleiros, la obra del Sol y Mar es ajena a cualquier culpa sobre los atascos de los últimos días en Montrove y el Alto de Perillo. Ángel García Seoane señala a los conductores, especialmente los que proceden de Sada y algunas zona de Oleiros, por hacer un mal uso del mapa de carreteras de la comarca. Los insta a buscar salida siempre a la N-6 para atravesar el túnel en su camino a A Coruña.
«O tráfico do túnel funciona de marabilla, e o acceso desde Montrove e Perillo tamén funcionaría moi ben se non viñesen todos os coches de Sada, que non queren ir pola N-6, e os de Oleiros, que poden baixar a O Carballo e teñen un percorrido rapidísimo, sen semáforos, sen ningún tipo de atranco a través da nacional», señaló el regidor, quien insistió: «É que teñen que utilizar esa estrada, para iso se fixo ese túnel. O que non se pode facer e seguir indo pola mesma ruta».
Insiste en que un fenómeno colectivo como es el comienzo del curso escolar provoca atascos en mucha zonas. «Pero parece que o Sol y Mar é o sitio que hai que denunciar sempre. Sol y Mar quedou moi ben», sentenció el alcalde de Oleiros.
«Colas de tráfico cando comezan os colexios? Eu o outro día fun a un acto a Carral e non había máis que atascos en todo Culleredo ou na Costa da Tapia, atascos hai en horas punta en moitos sitios, pero insistir que Sol y Mar non arranxou o problema é mentira», explicó García Seoane, quien insiste en su mensaje de racionalización de los recursos viarios. «O que hai é que ser prácticos e coller as estradas que para iso se fixeron estas melloras, para ir máis rápido. Os que veñen de Sada, baixan por Cristo Rey, métense na N-6 e é rapidísimo, tardan menos que ir a Montrove e non teñen que facer ningún tipo de cola», concluyó el alcalde, quien, de nuevo, volvió a reclamar el comienzo de las obras de ampliación del puente de A Pasaxe.
La rotonda del Sol y Mar se inauguró a mediados de junio pasado, seis meses después de la apertura del túnel. Tras un verano tranquilo y sin apenas atascos, el comienzo del curso lectivo provocó nueva retenciones desde este miércoles, con atascos que comenzaban en la nueva rotonda de la AC-12 con los vehículos que bajaban por la rúa Areal, y que alcanzaban el Alto de Perillo y un buen trecho de la avenida Rosalía de Castro, con coches parados a la altura de Montrove.