Ana Peleteiro da el salto más grande y cumple su sueño de entrenar en Ribeira
Deportes
ANA PELETEIRO Y SU MARIDO Y ENTRENADOR BENJAMIN COMPAORE EN LAS PISTAS DEPORTIVAS DONDE VA A ENTRENAR A PARTIR DE AHORA EN RIBEIRA
La triplista olímpica asistió a la inauguración del nuevo módulo de atletismo de A Fieiteira
27 Sep 2024. Actualizado a las 16:13 h.
Hace 13 años hizo las maletas y se marchó, pero siempre soñó con volver. Ana Peleteiro no puede ocultar su alegría, «porque só aqueles que estiveron comigo durante toda a miña carreira deportiva saben o importante que é contar con isto na miña cidade, poder volver cunhas instalacións impresionantes para poder competir ao máximo nivel». La triplista olímpica fue la protagonista en la inauguración del nuevo módulo de atletismo y taekuondo que se ha levantado en el campo de A Fieiteira en Ribeira, un recinto que calificó de espectacular, «porque coñezo moitos centros de alto rendemento en España e fóra de España e moi poucos contan cunhas instalacións como estas».
Peleteiro tuvo agradecimientos para todos los que hicieron posible que este proyecto se hiciese realidad, empezando por el anterior alcalde de Ribeira, Manuel Ruiz, o el ex preside de la Xunta, «mi amigo Núñez Feijoo», así como para el nuevo regidor, Luís Pérez Barral, y los responsables de la Consellería de Deportes. De hecho, confesó que una vez finalizadas las Olimpiadas de París, cuando tomó la decisión de regresar a su municipio natal, contactó con todos ellos «para poder darlle forma a este proxecto, porque ademais de darlle continuidade ao deporte base do club de atletismo, poder crear un equipo de alto rendemento con bo adestrador e, aínda que soe mal dicilo, tamén comigo».
La atleta anunció que el hecho de poder entrenar en Ribeira significa poder seguir alargando su carrera profesional, y no solo se marca la meta de los próximos Juegos Olímpicos, sino que espera llegar mucho más allá. En este sentido, apostilló que espera conseguir grandes logros y medallas «que leven o nome de Ribeira a todo o mundo, que é a mellor publicidade que pode ter a cidade, o mellor escaparate».
Peleteiro acabó reiterando su agradecimiento a Concello, Deputación y Xunta por hacer posible ese módulo, y también pidió «porque se hai que chorar un pouco se chora», que se siga apoyando estas instalaciones, «con mimo e cariño, porque igual de rápido que se levantan se desgastan».
Además de Ana Peleteiro, el acto contó con otro campeón paralímpico, Álex Vidal, así como con varios miembros de la corporación municipal, el secretario xeral de Deportes, José Ramón Lete; y el conselleiro Diego Calvo.
Este último recordó la importancia del deporte base, y de todas las personas que están detrás de él, y que luchan para que «podamos ter campións como Ana ou Álex e oxalá sigan saíndo moitos máis». Destacó que desde la Xunta se trabaja en poner todos los recursos para conseguirlo, con más de 22 millones invertidos en cien concellos, y confió en que este esfuerzo contribuirá a «seguir con esta proxección e virán moitos máis éxitos».
Por su parte, el alcade de Ribeira, Luís Pérez Barral, recordó que «este proxecto, iniciado no anterior mandato e rematado neste, supuxo un investimento conxunto de 2,2 millóns de euros. Foi posible grazas á colaboración entre o Concello de Ribeira, que achegou 1.250.000 euros e a Xunta, cunha contribución de 1,2 millóns de euros». Reconoció que el esfuerzo y colaboración entre Administraciones fue esencial para poder sacarlo adelante, y agradeció a Peleteiro su apuesta por el proyecto, así como al resto de atletas del municipio. «Quero dicirvos que este módulo é o voso espazo. Aquí poderedes adestrar, perfeccionar as técnicas e competir coa garantía de que tedes detrás teñen a un Concello que os apoia, que cre en vós e que estamos desexosos de vervos triunfar».