La federación pide consenso para homologar las pistas Saleta Fernández
Lemos
25 Sep 2021. Actualizado a las 17:03 h.
La Federación Gallega de Atletismo quiere que las pistas Saleta Fernández de A Pinguela se homologuen. De esta manera, Monforte ya podría acoger competiciones autonómicas y nacionales. Esta cuestión vuelve al centro del debate, ya que el Partido Popular a través de su portavoz, Katy Varela, presentó una moción que se debatirá este lunes en el pleno en la que se pide que el Ayuntamiento inicie las gestiones para que esta instalación se pueda homologar.
«Estas instalacións non están homologadas segundo o esixido pola Real Federación Española de Atletismo, polo cal non é posible celebrar nelas competicións», señala Varela.
La portavoz del PP también comenta: «A Federación Galega de Atletismo esixe que as instalacións deportivas para este deporte conten cun certificado emitido por este organismo, o cal estipula que condicións deben cumprir as instalacións para obter ese certificado e así celebrar competicións».
El vicepresidente de la Federación Gallega de Atletismo, Suso Vázquez, admite la importancia de homologar estas pistas. «Pode ser un importante paso adiante para o atletismo no sur da provincia de Lugo tanto a nivel de crecemento deportivo como no relativo ao desenvolvemento económico e turístico da zona, como motor económico da Ribeira Sacra. Dende a federación ofrecemos a nosa colaboración e mediación no que sexa preciso entre as institucións para dar os pasos adiante necesarios para lograr a homologación, para a que hai un informe técnico elaborado polos xuíces da Federación Española», dice el dirigente federativo.
Respaldo
Vázquez afirma que la federación gallega ayudará en lo que se necesite. «A nosa relación é fluída tanto co equipo de goberno liderado polo alcalde, José Tomé, como cos outros partidos que forman parte da corporación, polo que dende o consenso, temos que tentar sacar a situación adiante. Poñémonos a disposición do Concello a nivel técnico para colaborar en todo o que precise», concluye el vicepresidente.