La Voz de Galicia

La Diputación de Lugo echa a andar el Tribunal Administrativo de Recursos Contractuais

Lugo

la voz lugo
José Tomé con los integrantes del TARCLU, Félix Mondelo, María Emilia Casas y Edgar Cloos

María Emilia Casas, como presidenta; Edgar Cloos, vocal; y Félix Mondelo, secretario, integrarán este órgano que resolverá recursos en materia de contratación

10 May 2024. Actualizado a las 18:14 h.

El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, presidió este viernes en el palacio de San Marcos el acto de constitución del Tribunal Administrativo de Recursos Contractuais, TARCLU, conformado por María Emilia Casas, como presidenta; Edgar Cloos, como vocal; y Félix Mondelo, secretario. Este órgano nace con la finalidad de resolver con mayor agilidad y eficacia los recursos especiales en materia de contratación de la propia Diputación y también de los concellos de la provincia que decidan voluntariamente hacer uso de este servicio que pone a su disposición.

El mandatario provincial trasladó a los integrantes del tribunal su agradecimiento «no plano institucional e persoal por aceptar a súa proposta de integrar este novo órgano colexiado». 

José Tomé explicó que la Diputación decidió crear el TARCLU acogiéndose a la Ley de Contratos del Sector Público. Y agradeció que los integrantes del tribunal hubiesen aceptado esta responsabilidadComprométense a prestarlle un servizo valiosísimo aos veciños e veciñas da provincia de Lugo, e demostran, unha vez máis, a súa total vontade de servizo público e o seu fondo compromiso coa súa terra, coa provincia de Lugo», señaló Tomé.

«Un panel de luxo»

El presidente provincial explicó que con las figuras de Casas, Cloos y Mondelo el tribunal «empeza o seu labor nas mellores mans, cun panel de luxo contamos con expertos coñecidos e valorados pola sociedade, que garanten a excelencia, o rigor e a independencia no funcionamento e nas resolucións do Tribunal, os obxectivos nos que pensamos cando decidimos crear este novo órgano colexiado, e os que guían sempre a nosa acción política á fronte desta institución: seriedade, rigor, transparencia e o principio de seguridade xurídica na xestión pública».

Tomé defendió que con la creación de este órgano «gañaremos axilidade e eficacia nestes procedementos beneficia á propia Administración, pero tamén será positivo para as empresas que contratan con entidades públicas e, en definitiva, para os veciños e veciñas que se benefician dos servizos e das obras contratadas».

Sin costes

El funcionamiento del tribunal no va a suponer nuevos costes para la Diputación de Lugo, ya que sus integrantes no cobrarán un sueldo. Solo percibirán una dieta por cada día que se reúnan para cubrir gastos. Además, el personal de apoyo que precisen será de la propia Diputación para optimizar recursos.

Constitución del tribunal en la sala de juntas de la Diputación de LugoÓscar Cela

Tres destacadas personalidades lucenses del Derecho


Comentar