La Diputación consigue sacar del paro a 154 lucenses
Sarria
Campos destaca que con el programa Ben Empregado 4, con 2,2 millones de euros, se ayuda a crear empleo «de calidade e digno»
15 May 2018. Actualizado a las 23:05 h.
En los próximos días hasta 154 lucenses dejarán de formar parte de las listas del pero para acceder a un puesto de trabajo gracias al programa Ben Empregado 4 que pone en marcha la Diputación de Lugo. Su presidente, Darío Campos, recibió ayer a los beneficiarios y los empresarios del programa laboral, que entrarán en la plantilla de otras tantas empresas y colectivos sociales de la provincia.
Campos destacó que «na primeira e segunda edición do Ben Empregado conseguimos unha inserción laboral do 35 %, é dicir, que 171 persoas continúan a día de hoxe nos seus postos de traballo cando xa rematou o período dun ano subvencionable por parte da Deputación».
El presidente socialista señaló que espera que se siga manteniendo este «alto nivel de inserción laboral, que non acadan os plans de calquera outra institución, siga a medrar, e para iso é imprescindible a implicación, non só deste goberno da Deputación coa que contades, senón de empresarios e traballadores».
Campos señaló que el empleo que se generó con el Ben Empregado «é digno e de calidade, porque xuntos podemos demostrar que o emprego non ten por que ser precario, por poucas horas, sen conciliación, con salarios claramente insuficiente para vivir... que é o que, por desgraza, vemos que son os que as Administracións coas competencias directas, Xunta e Goberno, están a incentivar».
El presidente provincial indicó que de los casi 20.000 contratos que se firmaron en el primer trimestre del 2018 en la provincia, el 87,3 % son temporales, «algúns só dun día e ata de horas, situación á que tenta facerlle fronte na medida das súas posibilidades a Deputación, aínda que carece de competencias en materia de emprego».
En esta última edición del plan de empleo provincial la Diputación de Lugo invierte hasta 2,2 millones de euros. Incluye ayudas con un máximo de 22.000 euros, dirigidas a empresas y colectivos para la contratación durante un año de nuevos trabajadores. La Diputación asume el 100 % de los costes laborales de 19 trabajadores con capacidades diferentes o en riesgo de exclusión laboral.
27 nuevos empleos por pedir
De los 154 nuevos puestos de trabajo, 79 son en empresas y colectivos sin ánimo de lucro de concellos de la comarca de Lugo, 24 son de Terra Chá, 18 de Lemos y Chantada, 11 de A Mariña, 10 de la Montaña, 9 de Sarria y 3 de A Ulloa. Los perfiles laborales son de todo tipo y cualificación.
Por otra parte, ayer mismo se publicó la relación de 27 nuevos puestos de trabajo que quedaron vacantes, de manera que cualquier desempleado lucense podrá inscribirse para optar a estas plazas en la Axencia de Colocación da Deputación.
Las personas interesadas en participar pueden apuntarse presencialmente en la propia agencia o bien telemáticamente a través de la página web http://benempregado.deputacionlugo.org/index.php.
«A nosa experiencia co programa foi positiva e encaixa no noso proxecto de economía social»
La empresa Lagar da Veiga, con sede en Chantada, es un ejemplo de economía social con el que ha cosechado éxito comerciales y laborales. El coordinador de la firma que elabora las galletas marineras, Xosé Lois Lamazares, destacó ayer en la presentación del Ben Empregado 4 el éxito del programa, con el que contrató en otras ediciones a tres trabajadores que continúan en la empresa.
«A nosa valoración deste programa é moi positiva, xa que coas tres persoas que se incorporaron á empresa puidemos crear estrutura. Nós non solicitamos subvención para contratar postos de traballo propios da empresa, penso que os postos básicos ten que defendelos o propio proxecto, senón que aproveitamos a axuda para a creación de estrutura, algo que é complicado por falta de recursos, pero pódese facer coa axuda de este programa», explicó Lamazares, quien aprovechó para detallar el funcionamiento de la sociedad, «que se caracteriza polo grao de participación e compromiso dos socios e traballadores, levamos así desde 2005 e hoxe somos un proxecto consolidado vinculado á economía social, anímovos a incorporala ás vosas empresas porque é rendible».