La Voz de Galicia

La innovación que revive los catálogos

Mercados

Gladys Vázquez Redacción / La Voz

¿Puede haber innovación en un producto de toda la vida? Una empresa radicada en Gondomar aplica lo último en tecnología a un formato en el que reinaba el papel. Lo consiguen a través de la fotografía en 360, la realidad aumentada y las constantes actualizaciones digitales

19 Jan 2020. Actualizado a las 05:09 h.

Los emprendedores dicen a menudo que las mejores ideas llegan de replantearse su propia realidad. Eso fue lo que le pasó a Eva Miranda tras darle muchas vueltas a qué hacer con su experiencia como diseñadora gráfica y arte finalista. Natural de Valladolid, llegó a Vigo hace una década «sen coñecer nada en absoluto de Galicia». «O deseño editorial estaba de capa caída. Era un escenario de crise, de peche de editoriais e caída en picado do produto tradicional», explica. Lo que no pensaba era que los catálogos, vistos precisamente como tradición, la iban a llevar al mundo de la innovación. «A finais do 2017 decidín por necesidade e por unha oportunidade clara de negocio, darlle vida a ese produto editorial tradicional e convertelo nunha nova ferramenta totalmente rodeada de tecnoloxía». Así comenzaba Catálogos para Empresas, el proyecto que comparte con Carmela Otero, especialista en ventas. «O produto editorial con máis saída no mercado internacional é o catálogo e a ficha de produto. Calquera empresa de calquera sector é susceptible de precisar un catálogo de produtos ou servizos, físico, virtual ou ambos», explica Eva sobre su principal tarea, a la que se suman también las guías, memorias o revistas.

Ellas mantienen que el paso de la tradición a la innovación es cuestión del punto de vista. «Tradicional pode ser un zapato ou un bolígrafo, pero depende da mentalidade. Cando presentamos os nosos servizos e solucións, os clientes quedan abraiados porque non o agardan: ese produto de sempre é unha ferramenta comercial innovadora».

Un resultado que consiguen a través de la fotografía 360, la realidad aumentada o la publicación virtual en diferentes plataformas. «Moitas empresas están supeditadas ao papel e axudámoslles a que dean o salto ao dixital. Non só aplicamos tecnoloxías. Somos unha chave en man para o cliente. Moitas chaman para que lles solucionemos todo. Dende o deseño ata a virtualización. Aforran tempo, diñeiro e gañan en tranquilidade», apunta Eva Miranda. Entre sus servicios está que sus clientes se olviden de actualizar sus catálogos. «É ideal para os que teñen moitas referencias ou movemento de produtos. É rápido, cómodo e económico».

Además, las empresas pueden tener sus catálogos alojados en su web o servidor o en Flipsnack, una de las plataformas de publicación virtual más potentes del momento. «Adaptamos cada publicación a cada necesidade». Un día a día con el que han llegado a clientes de todo tipo, principalmente a nivel nacional. «Estamos traballando algo máis co sector industrial, fabricación, maquinaria o mundo agroalimentario, pero a nosa web están chegando solicitudes de calquera sector, incluso do estranxeiro, como México ou Arxentina». Un interés que les mantiene en una constante alerta. «O que facemos é innovación, non só polas tecnoloxías que ofrecemos. Para nós tamén o é ofrecer unha solución de servizos a través dun paquete completo, para que o cliente non se preocupe por nada».

«Non só aplicamos tecnoloxías. Somos unha chave en man para o cliente. Moitas chaman para que lles solucionemos todo», afirma Eva Miranda

Con todo, Eva y Carmela saben que emprender no es precisamente un camino de rosas. Siguen buscando financiación y aspiran a entrar en algún programa de aceleración de startups. «Comezamos e seguimos con recursos propios e familiares. Oxalá houbera algunha axuda pública que de verdade apoiara aos emprendedores. Hai financiamentos pero se aportas unha parte do capital. E se non o tes? As administracións teñen que darlle unha volta. Non é todo tan bonito. Emprender é complicado e se es muller xa nin che conto. Somos minoría no ecosistema e, cando entramos pola porta dalgunhas empresas ou institucións tradicionais que pertencen a un sector maioritariamente de homes, notas algo de sorpresa. É certo que no emprendemento somos minoría», reflexiona Eva Miranda.


Comentar