La Voz de Galicia

Axuda a maiores de 75 anos

Opinión

Marina Mayoral

02 Oct 2023. Actualizado a las 05:00 h.

Chamei ao 060, que é o servizo de información que a Administración Xeral do Estado pon ao dispor dos usuarios e que serve para case todo. Eu quería pedir un talonario de receitas. iso fano ben, e sempre me funcionou. E alí atopei un teléfono para maiores de 75 anos. Aseguraban que, tras comprobar a miña identidade, podería facer todo tipo de consultas. Como estou pendente dunha viaxe a Ecuador, alegroume sabelo. Teclee o número de correspondente e escoitei unha voz gravada que me dicía que todos os operadores estaban ocupados e que esperase. Así o fixen e pouco despois informáronme de que estaba no número 5 de cola de espera . Tras vinte minutos e cando xa estaba no número 1, cortouse a comunicación e había que empezar de novo.

 

Deixeino para o día seguinte e ás nove en punto chamei ao teléfono e bingo! Eu era o número 1 na lista de espera. E, tras vinte minutos nese posto, a comunicación interrompeuse. Ou sexa, que o teléfono para maiores de 75 anos non funciona.

Recorrín de novo ao 060 para pedir unha cita previa. Eu estiven en Colombia o ano pasado, pero como todo cambia tan rápido quero saber se cambiaron as prestacións de Muface para viaxes a Hispanoamérica. A cousa non foi tan sinxela como o do talonario e, aínda que eu quería que me desen a cita para a oficina máis próxima á miña casa, acabaron por darma para dentro dun mes na máis afastada. Probablemente por torpeza miña, pero teño a impresión de que aos maiores de 75 axúdannos máis as mulleres (no tranvía, no autobús, cedendo o sitio, axudando a subir ou baixar escaleiras...) que a Administración do Estado. Ofrecen a súa axuda por igual a homes e mulleres. Grazas, mozas, pola axuda e polo exemplo.


Comentar