Viaxeiros anciáns, recomendacións
Opinión
18 Jun 2024. Actualizado a las 05:00 h.
Se vostede pertence ao grupo de persoas que padecen algún tipo de discapacidade ou mobilidade reducida, a primeira recomendación é que soliciten a axuda de Atendo , un servizo gratuíto de atención e asistencia que funciona na maioría das estacións españolas. Eles encárganse de levar á persoa e á súa equipaxe, pasan os primeiros por todos os controis e deixan acomodado ao viaxeiro no seu asento do tren, e de alí recólleno para levalo ata un taxi que os conduza ao destino desexado.
A segunda recomendación é que ao comprar o seu billete pidan que sexa en dirección á marcha. Se non tiveron a precaución de compralo con moita antelación á súa viaxe, atopásense con que só quedan os de sentido contrario á marcha, que foi o que me ocorreu a min na miña recente viaxe de Madrid a Alacante. Acompañábame un dos meus fillos e iso facilitou as cousas, pero todo foi menos grato do que podía ser. A estación estaba abarrotada e non había un só asento libre. En canto chegou o tren, centos de persoas puxéronse a correr pola plataforma , atropelando coas súas maletas aos que non podiamos correr, para colocar as súas maletas nos mellores sitios, sen respectar os reservados para maletas grandes.
Durante dúas horas e corenta e cinco minutos eu viaxei en sentido contrario á marcha, sentindo que a gran velocidade, ás veces a trescentos quilómetros por hora, era arrastrada cara atrás a un espazo que non podía ver e que eu sentía como un pozo sen fondo. Unha experiencia nada grata.
En resumo: se pertencen aos grupos citados, procuren viaxar con Atendo.