Anxo Quintana: «O Xacobeo non pode atender todas e cada unha das peticións de patrocinio que se fan»
Ourense
18 Oct 2008. Actualizado a las 02:00 h.
El vicepresidente de la Xunta de Galicia y portavoz nacional del BNG, Anxo Quintana, respondió ayer a la propuesta de Lendoiro de que el Xacobeo patrocine al Deportivo, realizada durante una comida y rueda de prensa con los medios de comunicación a las que no fue convocada La Voz de Galicia. «Contra o pecado de pedir, está a virtude de non dar», contestó el vicepresidente.
Anxo Quintana fue requerido en Vigo acerca de la petición expresa del presidente del Deportivo para que el Xacobeo invierta en el club blanquiazul. «Paréceme moi ben que pida iso. O Xacobeo ten feito patrocinios importantes e unha estratexia de comunicación para publicitar un evento que é moi importante para Galicia. Pero, claro, o Xacobeo non pode atender todas e cada unha das peticións de patrocinio que se fan», argumentó el vicepresidente del Gobierno gallego.
«Considero normal que o Deportivo e o señor Lendoiro aspiren ao patrocinio do Xacobeo e doutras entidades. Ao final, o Xacobeo terá que xestionar os seus recursos coa mellor operatividade e eficacia posible», razonó para concluir con el tema.
Fernando Blanco
Anxo Quintana no fue el único que ayer salió al paso de los comentarios de Lendoiro. El conselleiro de Innovación e Industria, Fernando Blanco, explicó tras la celebración de un acto oficial en Bergondo que no existe ninguna petición oficial de patrocinio por parte del club coruñés. «Creo que aínda non se recibiu ningunha solicitude nese sentido. As únicas informacións que temos son as que nos chegaron a través da prensa...», aseguró.
«No momento no que recibamos a solicitude estudarémola dentro das posibilidades económicas que temos, e sempre tendo en conta que temos que dirixir o noso esforzo orzamentario a cuestións realmente importantes», aclaró el jefe del departamento de Industria de la Xunta. «É certo que dentro da campaña de promoción do Xacobeo 2010 estamos firmando acordos para patrocinar o deporte e este co Deportivo podería ser un máis», dijo.
Sin embargo, puso límites a las ayudas que pueda conceder su consellería en lo relacionado con patrocinios deportivos. Lendoiro explicó que exigen alrededor de un millón y medio de euros (más otras cantidades añadidas, según los logros del equipo) por temporada, descartando cualquier acuerdo de una sola campaña.
«Non sei canto van a solicitar. Tratase de clubs que manexan presupostos multimillonarios e precisan ingresos nese mesmo sentido... e nós somos unha consellería humilde, cun presuposto limitado», matizó Fernando Blanco.
En el gobierno local, el alcalde Javier Losada contestó a las críticas que formuló Lendoiro. Recordó que «el Ayuntamiento apoya al Deportivo como nunca. El ayuntamiento tiene cedido por un euro el estadio para que haga todo lo que quiera en él y está siempre detrás, apostando y apoyando al equipo de fútbol que en este momento es el referente en la ciudad».
El portavoz del Partido Popular en el Ayuntamiento coruñés, Carlos Negreira, ironizó acerca de la afirmación de Lendoiro, según la que, aun en el caso de que Negreira fuese el alcalde de la ciudad, tampoco ayudaría al Deportivo: «Si Lendoiro sabe el futuro, yo no puedo decir nada más».