El BNG de Ourense insta a un asesor de Jácome a denunciar presuntos delitos de pederastia entre personal del Concello
Ourense
El hombre de confianza del alcalde aludió a esta circunstancia a través de las redes sociales
15 Nov 2021. Actualizado a las 13:38 h.
El portavoz del BNG en el Concello de Ourense ha instado a uno de los asesores del alcalde de la ciudad, Gonzalo Pérez Jácome, a acudir de forma inmediata a la Fiscalía para aportar las pruebas de las que disponga en relación a un presunto, o presuntos, delito de pederastia cometido por un trabajador-o trabajadores- del Concello de Ourense. Xosé Dorrío aludió a la existencia de los presuntos delitos en comentarios en su red social.
El nacionalista Luis Seara declaraba a primera hora de la tarde del domingo que su formación «tivo coñecemento dunha denuncia de extrema gravidade en relación a un presunto delito de pederastia cometido por un ou varios funcionarios do Concello de Ourense». Recordó Seara que el gobierno de Gonzalo Pérez Jácome se ha caracterizado durante su mandato «por insultar aos funcionarios e menoscabar ao colectivo de traballadores do Concello pero isto vai moito máis alá e estamos a falar dun delito moi grave. Situación que tamén menoscaba a credibilidade dos funcionarios e da institución, ao non personalizar en niguén». El portavoz del Bloque instó públicamente al asesor de Jácome a acudir de forma inmediata a la Fiscalía para presentar las pruebas que avalen sus afirmaciones. Señaló que la fórmula empleada, un comentario en redes sociales, no es la más recomendable para una situación como la aludida y que con ese tipo de comportamiento se estaría favoreciendo la destrucción de pruebas por parte de los presuntos delincuentes y se entorpecería el trabajo de la Justicia.
Xosé Dorrío escribió en su twitter en la noche del sábado, a las 23.18 horas, el mensaje «Pois para caprichitos os caprichos pederastas dalgúns traballadores do concello. Conmino a @policia e @guardiacivil que busque contidos pederastas en contas oficiais do Concello, que seguro que os atopa». Ocho minutos más tarde publicó: «Xa vedes que eu para falar non preciso perfís falsos. Olá @policia e @guardiacivil! Cando queirades estou a vosa disposición». Posteriormente eliminó los mensajes, que fueron recuperados por diferentes usuarios de las redes sociales.
Tras conocer el posicionamiento del BNG, y al ser consultado en relación a lo sucedido, Xosé Dorrío dijo sentirse extrañado de la postura de Luis Seara y de las declaraciones realizadas. Reafirmándose en su posicionamento. «Estase sacando o comentario de contexto e empregando de forma interesada o sucedido. Isto arranca dunha conversa na que antes alguén denunciaba ao alcalde por ter levado a un pederasta na súa lista, que son as típicas historias que se fan para tratar de condear e desgastar ao alcalde. Daquela eu comentei que me parecía unha postura interesada, mentras pasan cousas como a que comentei aí». Sobre el caso concreto y las presuntas pruebas, Dorrío asegura disponer de las mismas en su móvil. «Cando digo o que digo é porque o sei e teño probas. Por que? Pois polo feito de que ese contido pederasta chega ao meu móbil dende unha conta oficial do Concello de Ourense. Que pasou? Pois seguramente que a persoa que me remitiu ese contido o quería pasar a outro destinatario e trabucouse. É certo que despois se borrou das contas oficiais do Concello, pero eu gardo o material no meu móbil e podo demostralo onde faga falta».