La Voz de Galicia

«Isto é unha marabilla, antes tiña que ir sacar cartos a Xinzo»

Vilar de Santos

c. andaluz ourense / la voz

Abanca está a punto de completar la colocación de 22 nuevos cajeros automáticos en municipios de la provincia

31 May 2022. Actualizado a las 05:00 h.

Esta semana ya estarán operativos 17 de los 22 cajeros que Abanca tiene previsto colocar en varios municipios ourensanos, bien por el cierre de las oficinas o porque estas no abren todos los días. Chandrexa de Queixa y A Arnoia fueron los primeros concellos en contar con este servicio, impulsado por la Xunta en el mes de marzo para mejorar la cobertura e inclusión financiera del rural. A estos dos se sumaron los de Baltar, Os Blancos, Carballeda de Avia, Cenlle, Xunqueira de Ambía, Xunqueira de Espadanedo (este viernes), Larouco, Lobeira, Melón, Oímbra, Petín, Piñor, Pontedeva, Porqueira, Rairiz de Veiga, Taboadela, A Teixeira, A Peroxa, Vilar de Santos y San Xoán de Río. De forma paralela, y para aquellos concellos que lo soliciten, Abanca ofrece cursos de formación para mostrar a los vecinos cómo funciona el cajero y cuáles son las operaciones más habituales que se pueden hacer.

Este lunes recalaron en Vilar de Santos. «Isto é unha marabilla, antes tiña que ir sacar cartos a Xinzo, porque a oficina só abre unha vez á semana. Eu uso a tarxeta pero hai xente que ten e nunca foi a un caixeiro», afirmaba una vecina de la localidad que acompañaba a unas amigas de Vilar de Santos a conocer el servicio. Se interesaron por la retirada de efectivo y se sorprendieron de la posibilidad de pagar tributos y multas, sin tener que ir al banco o hacer largas colas.

«Estivemos xa en varias localidades e normalmente a xente que ven ó curso ten bastantes dúbidas, non utiliza normalmente o caixeiro e ten de referencia a oficina. Ensinámoslle a retirar cartos, consultar saldos, pagar un recibo... ó final a mellor forma de perdelo medo é usalo. A xente tenlle respecto, sobre todo os maiores. Por iso dámoslle consellos de seguridade», explica Carlos Saco, comercial de la entidad financiera. En Vilar de Santos hay una oficina que abre un vez a la semana, pero el referente es Xinzo. «Temos moitos clientes sénior e dámoslles a oportunidade de ser autosuficientes», añade Saco.


Comentar