La Voz de Galicia

El PSOE acusa al gobierno local de Pontevedra de «frivolizar coa violencia machista»

Pontevedra

Paloma Castro, con una imagen del «punto morado» instalado durante las fiestas de A Peregrina en Pontevedra

Paloma Castro critica el «punto morado» instalado durante las fiestas, que califica de «improvisado e delirante tenderete»

25 Aug 2023. Actualizado a las 05:00 h.

«Uns improvisados e delirantes tenderetes con tres paus que non garantían a intimidade, privacidade e profesionalidade que require a primeira atención dunha vítima de agresión, abuso ou acoso sexual». Esa es la descripción que hizo este jueves la concejala del PSOE Paloma Castro de los «puntos morados» que se instalaron durante las fiestas de A Peregrina en Pontevedra. «O goberno local —apuntó— está a frivolizar e racanear á hora de protexer ás mulleres ante a violencia machista, xusto cando a Delegación do Goberno alerta dun incremento dos delitos contra a liberdade sexual».

Castro había denunciado en las semanas previas a las fiestas que este año el Concello e Pontevedra prescindiría a esos puntos morados de atención a mujeres. Desde el gobierno local se responsabilizó a la anterior responsable política del área de Igualdade, Yoya Blanco (PSOE), que no dejó previsión de gasto para este asunto, pero se señaló que aún así se instalarían. El resultado no fue satisfactorio, a juicio de Paloma Castro: «A instalación era aceptable se a finalidade pretendida é a de servir de punto de reparto de flyers, chapitas e pulseiras, pero de ningún xeito cumpre cos máis mínimos requisitos dun Punto Morado, concibido como un espazo de primeira atención ás vítimas de agresións, abusos ou acosos sexuais».


Comentar