Lorenzana recuerda en Marín que las plazas son «o mellor escaparate do produto local»
Pontevedra
La conselleira de Economía visitó el mercado de abastos y destacó la ventaja que supone la «situación estratéxica» de estas instalaciones
20 Jan 2024. Actualizado a las 17:13 h.
La conselleira de Economía, Industria e Innovación, María Jesús Lorenzana, visitó este sábado por la mañana la plaza de abastos de Marín para mostrar su apoyo al sector y al comercio de proximidad en Galicia. La acompañaron la alcaldesa de Marín, la popular María Ramallo, y la concejala de Turismo, Cristina Acuña. La titular de Economía resaltó: «A importancia de colaborar tanto cos concellos como coas asociacións de comerciantes no impulso destes espazos, que se configuran como o mellor escaparate do produto local». Lorenzana manifestó que el mercado de Marín es «un exemplo do traballo conxunto que permite impulsar a competitividade dos mercados galegos, apostando polas novas tecnoloxías sen deixar de lado o coidado ao cliente e a calidade». Esta visita la enmarcó en la serie de encuentros «de ti a ti que estamos tendo na consellería con todos os empresarios porque os comerciantes non deixan de ser empresarios». La conselleira incidió: «Cremos que hai que estar coa xente e escoitala e ver como podemos ir axustando as nosas políticas ás dificultades que ten o comercio de Galicia». Lorenzana abogó por «aproveitar a situación estratéxica dos mercados, vinculándoos ao entorno no que se integran, e a valores como a sustentabilidade, a protección do medio ambiente e o trato personalizado». De la misma forma, apostó por mejorar su accesibilidad, alcanzar su modernización y digitalización e incrementar los servicios que se prestan a los clientes.
La alcaldesa marinense agradeció la visita y añadió: «Hai que poñer en valor o mercado que temos». Indicó que la intención del gobierno local es seguir invirtiendo en la «dinamización» de la plaza de abastos y animó a los vendedores a colaborar para ofrecer a los consumidores «un mercado excelente». Ramallo manifestó que el Concello dispone de un informe sobre qué es lo que hay que invertir en este mercado y cómo mejorarlo. «Esta é unha praza de abastos dinámica, que ten usuarios e, en definitiva, unha calidade de produto da que podemo estar orgullosos e ten un gran recorrido por diante» concluyó.