Domínguez espera que las obras de Santa Clara rematen para el centenario del Museo de Pontevedra
Pontevedra
La Diputación empezó el proceso administrativo para acometer la reforma del histórico inmueble
23 Jan 2024. Actualizado a las 20:11 h.
«Agardo que para o centenario do Museo, no 2027, as obras en Santa Clara estean totalmente rematadas». El vicepresidente de la Diputación de Pontevedra confirmó este martes que, tras tres meses de trabajo para desbloquear el proyecto de rehabilitación del convento pontevedrés, anunció que ya se ha comenzado con el expediente de contratación de la redacción del proyecto de la actuación. Se trata, en palabras de Rafa Domínguez, de «o primeiro paso para que a reforma do convento sexa unha realidade».
El presupuesto básico de licitación asciende a más de 1,7 millones de euros abarcando la redacción del proyecto, pero también la dirección de obra. Precisó que el 18 de enero se firmó el inicio de este expediente de contratación, que será abordado por la junta de gobierno provincial el próximo 30 de enero. «Trátase do inicio administrativo das obras, para que o proxecto de Santa Clara sexa real o antes posible», insistió Domínguez.
El dirigente popular reconoció que, en un primer momento, se pensó en suspender el concurso internacional convocado por el gobierno de Carmela Silva, «debido ao formulamento non axeitado de empregar parte dos xardíns de Santa Clara como soto para o depósito non visitable de restos arqueolóxicos e á vandalización dun espazo natural que levaba 400 anos pechado ao público», acotó al respecto.
Sin embargo, y tras diversas reuniones con la firma ganadora, Nieto Sobejano, se replantearon esta posibilidad. Y es que comprobaron que este despacho de arquitectos, «non soamente entendía a nosa posición de elevar o grado de protección de Santa Clara e os seus xardíns, senón que compartía a nosa visión do proxecto».
Los técnicos provinciales, por su parte, concluyeron que esta modificación del proyecto no invalidaba el concurso. Es por ello que el vicepresidente provincial no ocultó su agradecimiento por «a eficacia e vontade de todos os servizos implicados en sacar adiante este proxecto. En tres meses atopamos solucións para que a reforma de Santa Clara sexa unha realidade, cun proxecto museolóxico recoñecible e coherente dos sete edificios que protexe ao máximo o noso patrimonio».
En este punto, se abre un proceso de negociación entre la Diputación y Nieto Sobejano «no que se terá en conta, entre outras cuestións, o mellor prezo ofertado, a presentación dunha solución para a supresión do centro arqueolóxico, a proposta dun espazo de conexión, o respecto aos valores históricos e o acceso ao convento», reseñaron desde la Administración provincial.