La Voz de Galicia

La Diputación de Pontevedra recaba la experiencia del sector para elaborar su estrategia turística

Pontevedra

López Penide Pontevedra / LA voz

El presidente Luis López destacó que la provincia «vive un momento doce»

03 May 2024. Actualizado a las 11:35 h.

«Este non é máis que o pistoletazo de saída a un traballo que marcará un punto de inflexión na xestión do destino e nos abrirá novas portas ao crecementos sostible do noso sector». Con estas palabras pronunciadas este jueves en el Palacete das Mendoza, el presidente de la Diputación de Pontevedra, Luis López, anunció el inicio de la fase participativa para la elaboración de la futura estrategia Turismo Rías Baixas, por lo que invitó a todo el sector a participar en las distintas iniciativas que se pondrán en marcha.

Así, Luis López avanzó a los profesionales del ámbito turístico en la provincia que se convocarán mesas de trabajo para analizar el estado y definir os los objetivos del sector, se realizarán entrevistas y encuestas con los distintos agentes y se habilitará la web estratexiaturismoriasbaixas.com para recoger las propuestas de todos los participantes. De este modo, el objetivo de esta fase es adaptar el destino Rías Baixas «aos novos tempos», por lo que se requiere de la opinión y el análisis del sector.

CAPOTILLO

Acompañado por la diputada de Turismo, Nava Castro, el presidente de la Diputación de Pontevedra remarcó el hecho de que «iniciamos os traballos para redactar unha estratexia, que será a guía de todos para conquistar o turismo sustentable do futuro. Aplicaremos a mesma receita que nos está levando a triunfar en España e no mundo: A escoita, a participación co sector e a posta en común das ideas».

En este punto, Luis López refirió los datos turísticos relativos a Pontevedra consciente de que, si bien la provincia «vive un momento doce», lo cierto es que «aínda pode ser mellor». Precisó que «temos un 20 % máis de turistas estranxeiros que antes da pandemia, pero aínda podemos atraer a moitos máis; rexistramos un 30 % máis de gasto turístico, pero é posible ofrecer experiencias que dean maior valor engadido e en todos os períodos do ano; hai un 3 % máis de prazas hoteleiras e case un 60 % máis de albergues que no 2019, pero a cantidade ten que levar parella a calidade; e a demanda en hoteis no primeiro cuadrimestre de 2024 con respecto ao mesmo período de 2023, medrou case un 15 %».

 

Colaboración institucional

El presidente de la Diputación asumió la importancia de la colaboración entre esta Administración y el sector turístico para seguir creciendo: «Sabemos a onde queremos chegar: A ser un destino único en paisaxe, único en experiencias e único en calidade. Sabemos tamén que debemos superar: A sustentabilidade, a tecnoloxía ou novos produtos turísticos. E sabemos con quen queremos facelo: Con todos vostedes, co sector turístico da provincia».

CAPOTILLO

Nava Castro, por su parte, puso el énfasis en que las cifras del 2023 se incrementaron por encima de los registros prepandémicos al aumentar os alojamientos en hoteles, el número de tránsitos por el aeropuerto de Peinador o la cifra de visitantes extranjeros. «Temos unhas grandes fortalezas en canto ao turismo de sol e praia, cultura e experiencias gastronómicas e é a nosa vontade avanzar no posicionamento estratéxico de Pontevedra, apostando pola sustentabilidade e pola calidade», incidió precisando que «todo o que busca o turista nos nosos días pódeo atopar nas experiencias 100% Rías Baixas. Esa é a mensaxe que lanzamos ao mundo».


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