El primer trimestre del año será «terrorífico»
Santiago
14 Jan 2015. Actualizado a las 05:00 h.
El alcalde aseguró que es «optimista respecto de que atoparemos máis destinos internacionais, pero non necesariamente por medio de Ryanair», que hizo una oferta «que non consideramos atractiva» pero que, pese a todo, están dispuestos a «escoitar o que teñan que decir sobre o noso aeroporto». Hernández valoró positivamente el resultado en pernoctaciones y destacó especialmente el dato de turistas extranjeros, que «significa un récord histórico». En cuanto al aeropuerto, Hernández dijo que «o noso aeroporto rachou a tendencia á baixa», según los datos que se harán públicos. «A pesares da crise de todo o transporte aéreo, Lavacolla solo baixou dous anos e este exercicio iniciamos a senda do mantemento e un lixeiro crecemento», dijo. Y apuntó que el Concello incrementará los recursos destinados a la promoción turística «en destino e en orixe» por medio de Incolsa.
El alcalde considera que el «principal obxectivo sexa incrementar as pernoctacións. O noso reto é superar as 500.000 pernoctacións estranxeiras no noso concello, que sería seguir na senda do crecemento e equilibrar nun 50 % as nacionais e internacionais». Apuntó que, además de incrementar los destinos, la apuesta es también por las frecuencias «como acontece co destino de Roma».
También el tren
Por su parte, José Manuel Otero explicó que, además del incremento de vuelos internacionales, «non hai que esquecer que en tren imos ter 45 minutos menos de tempo entre Madrid e Compostela e nos deixará máis cerca de destinos como Zamora e Valladolid. Destinos importantes para a cidade. Temos que ser ambiciosos e traballar». En cuanto al balance del 2014, Otero hizo una valoración positiva de la ocupación, pero «non estamos tan contentos co prezo medio». Insistió en que el problema de Santiago «é a temporada baixa» y auguró que los tres primeros meses del año «serán terroríficos». El hotelero prevé que la ocupación de enero no sea superior al 25 % incluso con gran parte de las plazas hoteleras cerradas. Otero cree que estarán abiertos 80 de los 130 existentes.