portada de La Voz de Galicia

Buscador de contenidos

Elige:

Encuestas

texto del comentario:

¿Quién sale más reforzado del Debate del estado de la Autonomía?

Ha terminado el Debate del estado de la Autonomía en el que Emilio Pérez Touriño sostuvo que el bipartito colocará a Galicia «na liga das estrelas». Además propuso el aumento de las pensiones no contributivas para 55.000 gallegos así como un «acordo de país» sobre la ordenación del territorio. Ante estas propuestas y argumentos, Alberto Núñez Feijoo criticó el optimismo socialista mientras Quintana vio «tensión creativa» en el Gobierno gallego.

Galicia, por qué has cambiado?

Autor del comentario:
carmen
Localidad:
guadalajara
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

 Tengo 34 años, ya he vivido algo de mundo, y me siento impotente al ver que 4 pelagatos que sólo les interesa lo suyo que es estar en el poder, nos estén llevando por tan mal camino. ¿Qué es de esa Galicia anfitriona, que recibía a todo el mundo por igual independientemente de su procedencia o lengua?. Yo amo a Galicia con todo mi corazón, y más desde que vivo fuera, pero que puedo decirle a mi marido que no es gallego. Ven a Galicia, allí se está bien, pero... tienes una obligación, aprender la lengua gallega, si quieres ser un funcionario más y sino olvídalo, aunque seas el mejor profesional y puedas contribuir a mejorar Galicia. Los gallegos no deberíamos permitir que nos encierren en nosotros mismos, porque yo no me siento libre.

A quienes os dimos el mando, no os da vergüenza que siendo una gallega, me hagais la vida más difícil. Rechazando a mi marido me estais rechazando a mi. A caso ya no nos entendemos con la lengua castellana??, tanto mal nos hizo??. Ya no estamos en España??

Quiero vivir en Galicia, y estar en España y quiero educar a mis hijos en la lengua que yo quiera, el castellano y el inglés son importantes, para no dejar que nos encierren en un mundo que solo unos pocos quieren crear.

Yo

¿Cantas veces se pode votar?

Autor del comentario:
Alfonso
Localidad:
New Jersey
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

E interesante ver como nunha semán a porcentaxe cambea de forma inimaxinable. De levar Feixoo unha ventaxa enorme, pasa a seguda posición. Eu pregunto se a xente vota mais veces das que debe para que uns suban e outros vaixen. Non quero que se pense que tomo partido, pois senpre votei Bloque, pero quero saber a verdade sinxela, sin tapuxos nen mentiras.

Quin Kong!

Autor del comentario:
Leftheris
Localidad:
Xanthi
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

Quintana sen dúbida gañou, próximo, directo e ca sorpresa das pensións., Torito flouxisimo e Feijoo ben o problema é que despois de gobernar como gobernaron 16 anos, pois a ver quen cre no que din agora, desde logo coherentes co que fixeron anteriormente non son.

Hipocresía socialista

Autor del comentario:
DAvid
Localidad:
A Coruña
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

 O PSOE prometeu reduci-los "altos cargos" e o que fixo foi asegurarse un soldo de director xeral para todos eles cun "plus" inmoral e que vai en contra de todo o que prometeran na campaña electoral. Dixo que ía rematar cas "libres designacións" e o farán "despois do 2010" ou sexa "faino ti que a min dme a risa floxa", pois haberá antes unha eleccións autonómicas. Se queren dar a impresión dun mínimo de decencia que convoquen XA o concurso de traslados, senón amosarán que non son más cun hipócritas, que presumen dunha transparencia que é mái opaca que nunca

Na NBA

Autor del comentario:
José C.Fernández
Localidad:
Pontevedra
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

 Non chegaremos a estar na liga das estrelas, pero estrelados con este goberno "dous partidos"(que non fan siquera un enteiro), ¡iso seguro!.

En tradución libre pŽa radio(Coma dician antigamente nas novelas). N.B.A. = Non Acabaremos Ben. Por desgracia, ¿Ao tempo!.

Quintana o único que non está sometido

Autor del comentario:
lois
Localidad:
Vigo
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

O señor feijoo non é mais que un ordenanza do que lle digan desde madrid. siseñor siseñor siseñor .Se gaña este xa vexo os galegos convertidos en casteláns de segunda.

FEIJOO NON NUNCA MAIS!!

Autor del comentario:
marcos
Localidad:
Redondela
Fecha de publicación:
Lunes 08 de octubre de 2007

Os que despilfarraron os centos de miles de millóns de todos os galegos na cidade da cultura, os que dicían que os seus familiares aprobaban as oposicións porque eran xenéticamente superiores, os que non levan empobrecendo ducias de anos, os que nos deixaron entre as comunidades menos desenvolvidas de Europa. Os que consiguiron que a nosa lingua e cultura estea camiño do abismo. Non, NUNCA MÁIS!!!

Siempre Feijoo.-

Autor del comentario:
Jose Manuel López Castro
Localidad:
Pontevedra
Fecha de publicación:
Domingo 07 de octubre de 2007

  Porque los otros dos aprovechados en elecciones, no hacen más que "mentir".

Moito pacto, Moitas tiranteces, Moita hiprochesia, Moito engaño, poucos feitos....

Autor del comentario:
Pepe
Localidad:
Santiago
Fecha de publicación:
Domingo 07 de octubre de 2007

 Xa vedes para que valen os pactos de Goberno, para provocar enfrentamentos entre as duas partes, a ver quen chupa mais do Bote ... ten que gobernar unicamente o partido mais votado o resto e un engano , non podemos consentir que o rumbo de Galicia, estea marcado por dous timons que giran para diferente destino .... Espero que o pobo galego se de conta do que esta a pasar e vote con intelixencia nas proximas eleccions, Eu teño claro a quen ei de votar

votaré a feijo

Autor del comentario:
natalia
Localidad:
vigo
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 no le perdono al psoe que haya pactado con los nacionalistas y lo que estan haciendo con el sistema educativo me parece vergonzoso

Confundido

Autor del comentario:
fernando
Localidad:
A Coruña
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

Severo confunde el culo con las témporas, es capaz en su magnanimidad y omnipotencia en afirmar que las opiniones de los demás no son válidas, sabe usted que las opiniones de los demás son tan válidas estén ciertas o erradas, ya que son el reflejo de la libertad de expresión, su afirmación revela que una vez rascada su capa de superficialidad e ignorancia, es usted un pobre y lamentable totalitario, un totalitario que niega a los demás opinar libremente basándose en prejuicios sectarios.

Da pena que después de 30 años siga siendo tan poco demócrata.

por supuesto touriño

Autor del comentario:
ANA L,CARBALLO
Localidad:
OURENSE
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 los demas no dicen la verdad. y lo que hay que contar es la realidad no suposiciones.

arriba touriño.

si?

Autor del comentario:
severo
Localidad:
santiago
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Pues miren Srs del PP. todas estas opiniones, para mi no son válidas, porqué se preguntaran Vds.?

De seguro, que la mayoria de ellas, no son hechas por personas neutrales, entonces, no son justos al valorar el tema. Yo, no me atrevo a dar mi opinion, pues quizas obraria el ser socialista,

Las opiniones deben de ser justas , no tener influencias bipardistas.

feijo , sin duda

Autor del comentario:
sandra brañas
Localidad:
aranga
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 feijo, xa que os outos so saben darse a razon un o outro pero non saben porque nin porque non pero , iso si, ten que ser o contrario do que diga o pp

todos contra o pp

Autor del comentario:
sergio alonso
Localidad:
aranga
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 feijo, senpre soe levar a razón xa que os outros nunca saben rebatilas suas propostas

TOURIÑO e QUINTANA

Autor del comentario:
Luis
Localidad:
A Coruña
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 O mellor e Feijo, Como os Srs Touriño e Quintana non teñen argumentos para revatir o que dí o único discurso que teñen e o de rrecurrir a Madrid(Rajoy, Zaplana).

hay que usar argumentos y si o que un dí (Feijoo) e correcto hay que admitilo. De pouco sirve facer uns presupostos de miles de millón si logo se invirte a minate ou menos. O que vale é o que se fai, non o que se di.

debate del estado de la autonomia

Autor del comentario:
ramón orjales martinez
Localidad:
ferrol
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 es el único que pone sentido, los otros dos venden humo.

Ah pero hay gente que ve estos debates?

Autor del comentario:
javier
Localidad:
La coruña
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 ya hay que estar aburrido para ver como estos politicos se dan autobombo delante de un microfono.

QUINTANA MAIS PERTO DOS CIDADANS

Autor del comentario:
ANTON
Localidad:
NARON
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Touriño, quedase sin credibilidade, sin carisma, sin ideas soio coas suas trapalladas e sen ter forza moral para defender Galicia en Madrid. En realidade Touriño amosase máis como militante obediente do PSOE, que como Presidente do Goberno galego. Feijo, continua ca politica desastrosa de Rajoi, sin tocar os temas do Pais, querendo crear debates artificiales tipo Gimenez Los santos : Bandeiras, referenduns, terrorismo: mentras os seus amigos fan grandes negocios. Soio Quintana tocou os problemas que de verdade nos importan é que sofrimos cadfa día os cidadans.

Qué diferencia!!

Autor del comentario:
Francisco
Localidad:
Santiago
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Claramente Feijoo ten as ideas moito mais claras e as expresa moito mellor que os outros dous. Non entendo como os do PP non presentaron a este tío en vez de Fraga hai dous anos. Que diferencia!! A este si q o houbera votado.

No caemos de la burra

Autor del comentario:
Simón
Localidad:
Teruel
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Por qué segimos desdeñando la posibilidad de que el Bloque, y por tanto Galicia, tenga más peso específico en Madrid? Por qué continuamos creyendo que tanto el PPdG como el PSdG no pagan la depedencia que presentan ante los "jefes" en Madrid? Por qué no entendemos de una vez que estos dos partidos no dejan de ser meras sucursales dependientes de causas e intereses ajenos a lo que de verdad interesa a Galicia? Por qué?

Quintana fantástico

Autor del comentario:
Sabela
Localidad:
Hospitalet
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

A verdade e que para min un debate así é totalmente innovador nunha rexión coma Galiza (moitos anos botamos en falta algo así). Eu particularmente coincido moito máis coas ideas de Touriño, pero teño que recoñecer que Quintana estivo excepcional e con diferencia é o mellor orador dos tres e o que mellor preparou a sua intervención. Polo contrario, creo que Touriño estivo demasiado lento nas repostas, parco no discurso, demasiado correcto e un pouco demagóxico. De Feijoo mellor non falar, seguindo coa estratexia oratoria de Don Mariano Rajoy e secuaces deixou entrever que todo o que non faga o PP é unha castástrofe e leva consigo o fin do mundo; non foi, por certo, moi axeitado o das "medallas", xa que uns intres antes de que o recordasen outros, creo que todos os galegos ya recordábamos a Don Álvarez Cascos e a súa fantástica labor co "Prestige". Só dicir que moi contenta co discurso de Quintana, o máis cabal e que presentou propostas que, a miña forma de ver, son viables. Unha última cousa, espero que tamén no proceso preelectoral o goberno bipartito mantenga o seu "bo rollo" e non se rompa como é habitual nalgún outro sitio.

Facer oposición é máis doado

Autor del comentario:
Elena Moreira
Localidad:
Compostela
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Pode que Feijóo estivese mellor para algúns no debate pero pasa unha cousa e é que o PPdeG tivo 16 anos para facer todo o que agora reclama, e porque non o fixo? porque tempo tivo e dabondo e poido contar durante oito anos co apoio de Aznar. Está moi ben que digas que a sanidade está mal e que este goberno non plantexa solucións pero, e fai catro anos? porque non houbo unha solución a este problema con Fraga? pode que en infraestructuras estemos moi retrasados, pero porque non fixeron o AVE antes? e asi un longo etcetera.O PPdG xa demostrou o que foi capaz de facer por Galicia agora cada un que saque as suas conclusións.

Feijoo a Madrid

Autor del comentario:
Val
Localidad:
Vigo
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Señor Feijoo, le van a salir unas buenas facturas de llamar a los señores Zaplana,Acebes y Rajoy, para que le soplen su discurso en el debate de la nación...con todos estos especimenes, hecho de menos al señor Fraga, su discurso es mas coherente, y sino que le pregunten a quien prefiere como presidente de su propio partido.... el unico que se puede llamar moderado, junto con Gallardon.

Quintana,máis e mellor

Autor del comentario:
Carmen Lopez
Localidad:
A Coruña
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 Quintana está mais cerca dos ciudadans,a súa política e máis social coa mirada posta nas persoas e nos intereses sociais.Feijoo pensa máis en contentar os empresarios e na política económica,ten un lugar moi difícil xa que cos fantasmas que ten en Madrid e co pasado recente da Xunta pouco pode decir.Quintana cada vez convence máis e gañará votos por a súa templanza e o seu caracter

¡¡ vaya muermo de presidente que tenemos!!

Autor del comentario:
Antonio
Localidad:
ourense
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 durme as ovellas

Falsedad

Autor del comentario:
Juan F.
Localidad:
Villagarcía
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 La verdad es que nuestro Presidente cada vez tiene menos credibilidad, incluso cuando hizo la memoria anual se trabucaba porque los datos que decía sabía que no se correspondían con la realidad, necesitamos un cambio ya.

matrimonios por conveniencia

Autor del comentario:
alfredo enriquez badas
Localidad:
bande
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

Es importante que todos los ciudadanos galegos, veamos con mas amplitud los echos que diariamente suceden en ayuntamientos bi partitos. o en la misma xunta. Nos daremos cuenta que este matrimonio politico por conveniencia nos ha de llevar a mas mediocridad , mas enfrentamientos, mas pasado y sre el mundo gira , el tren de la prosperidad .de la calidad de vida pasan , basta de enganar a la gente, muchas gracias. 

Touriño: Flojo, flojo

Autor del comentario:
Lino Ventura
Localidad:
Naron
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

Mucha palabra y poco contenido. Y da la impresión de estar al mando de los que deciden en Madrid. Ya podría tomar decisiones por su cuenta y hacer que Galicia tire para adelante. Por ejemplo: ¿por qué no apoya al bloque defendiendo la puesta en marcha de la antigua Astano? Que vergüenza que semejante astillero esté parado por una mala política y permitir que Madrid lo tenga así.

coherencia

Autor del comentario:
fran
Localidad:
betanzos
Fecha de publicación:
Viernes 05 de octubre de 2007

 feijoo es el unico coherente

   
Los números hablan...
Respuestas Selecciona opci?n Representaci?n gr?fica Porcentaje Votos
Touriño     (0%)
Quintana     (0%)
Feijoo     (0%)
Total: 0
  1. 1 Galicia, por qué has cambiado?

    Autor del comentario:
    carmen
    Localidad:
    guadalajara
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

     Tengo 34 años, ya he vivido algo de mundo, y me siento impotente al ver que 4 pelagatos que sólo les interesa lo suyo que es estar en el poder, nos estén llevando por ta ...

    Opina
  2. 2 ¿Cantas veces se pode votar?

    Autor del comentario:
    Alfonso
    Localidad:
    New Jersey
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

    E interesante ver como nunha semán a porcentaxe cambea de forma inimaxinable. De levar Feixoo unha ventaxa enorme, pasa a seguda posición. Eu pregunto se a xente vota mai ...

    Opina
  3. 3 Quin Kong!

    Autor del comentario:
    Leftheris
    Localidad:
    Xanthi
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

    Quintana sen dúbida gañou, próximo, directo e ca sorpresa das pensións., Torito flouxisimo e Feijoo ben o problema é que despois de gobernar como gobernaron 16 anos, pois ...

    Opina
  4. 4 Hipocresía socialista

    Autor del comentario:
    DAvid
    Localidad:
    A Coruña
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

     O PSOE prometeu reduci-los "altos cargos" e o que fixo foi asegurarse un soldo de director xeral para todos eles cun "plus" inmoral e que vai en contra de todo o que pro ...

    Opina
  5. 5 Na NBA

    Autor del comentario:
    José C.Fernández
    Localidad:
    Pontevedra
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

     Non chegaremos a estar na liga das estrelas, pero estrelados con este goberno "dous partidos"(que non fan siquera un enteiro), ¡iso seguro!. En tradución libre pŽa radio ...

    Opina
  6. 6 Quintana o único que non está sometido

    Autor del comentario:
    lois
    Localidad:
    Vigo
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

    O señor feijoo non é mais que un ordenanza do que lle digan desde madrid. siseñor siseñor siseñor .Se gaña este xa vexo os galegos convertidos en casteláns de segunda. ...

    Opina
  7. 7 FEIJOO NON NUNCA MAIS!!

    Autor del comentario:
    marcos
    Localidad:
    Redondela
    Fecha de publicación:
    Lunes 08 de octubre de 2007

    Os que despilfarraron os centos de miles de millóns de todos os galegos na cidade da cultura, os que dicían que os seus familiares aprobaban as oposicións porque eran xen ...

    Opina
  8. 8 Siempre Feijoo.-

    Autor del comentario:
    Jose Manuel López Castro
    Localidad:
    Pontevedra
    Fecha de publicación:
    Domingo 07 de octubre de 2007

      Porque los otros dos aprovechados en elecciones, no hacen más que "mentir". ...

    Opina
  9. 9 Moito pacto, Moitas tiranteces, Moita hiprochesia, Moito engaño, poucos feitos....

    Autor del comentario:
    Pepe
    Localidad:
    Santiago
    Fecha de publicación:
    Domingo 07 de octubre de 2007

     Xa vedes para que valen os pactos de Goberno, para provocar enfrentamentos entre as duas partes, a ver quen chupa mais do Bote ... ten que gobernar unicamente o partido ...

    Opina
  10. 10 votaré a feijo

    Autor del comentario:
    natalia
    Localidad:
    vigo
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     no le perdono al psoe que haya pactado con los nacionalistas y lo que estan haciendo con el sistema educativo me parece vergonzoso ...

    Opina
  11. 11 Confundido

    Autor del comentario:
    fernando
    Localidad:
    A Coruña
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

    Severo confunde el culo con las témporas, es capaz en su magnanimidad y omnipotencia en afirmar que las opiniones de los demás no son válidas, sabe usted que las opinione ...

    Opina
  12. 12 por supuesto touriño

    Autor del comentario:
    ANA L,CARBALLO
    Localidad:
    OURENSE
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     los demas no dicen la verdad. y lo que hay que contar es la realidad no suposiciones. arriba touriño. ...

    Opina
  13. 13 si?

    Autor del comentario:
    severo
    Localidad:
    santiago
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Pues miren Srs del PP. todas estas opiniones, para mi no son válidas, porqué se preguntaran Vds.? De seguro, que la mayoria de ellas, no son hechas por personas neutrale ...

    Opina
  14. 14 feijo , sin duda

    Autor del comentario:
    sandra brañas
    Localidad:
    aranga
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     feijo, xa que os outos so saben darse a razon un o outro pero non saben porque nin porque non pero , iso si, ten que ser o contrario do que diga o pp ...

    Opina
  15. 15 todos contra o pp

    Autor del comentario:
    sergio alonso
    Localidad:
    aranga
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     feijo, senpre soe levar a razón xa que os outros nunca saben rebatilas suas propostas ...

    Opina
  16. 16 TOURIÑO e QUINTANA

    Autor del comentario:
    Luis
    Localidad:
    A Coruña
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     O mellor e Feijo, Como os Srs Touriño e Quintana non teñen argumentos para revatir o que dí o único discurso que teñen e o de rrecurrir a Madrid(Rajoy, Zaplana). hay ...

    Opina
  17. 17 debate del estado de la autonomia

    Autor del comentario:
    ramón orjales martinez
    Localidad:
    ferrol
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     es el único que pone sentido, los otros dos venden humo. ...

    Opina
  18. 18 Ah pero hay gente que ve estos debates?

    Autor del comentario:
    javier
    Localidad:
    La coruña
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     ya hay que estar aburrido para ver como estos politicos se dan autobombo delante de un microfono. ...

    Opina
  19. 19 QUINTANA MAIS PERTO DOS CIDADANS

    Autor del comentario:
    ANTON
    Localidad:
    NARON
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Touriño, quedase sin credibilidade, sin carisma, sin ideas soio coas suas trapalladas e sen ter forza moral para defender Galicia en Madrid. En realidade Touriño amosase ...

    Opina
  20. 20 Qué diferencia!!

    Autor del comentario:
    Francisco
    Localidad:
    Santiago
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Claramente Feijoo ten as ideas moito mais claras e as expresa moito mellor que os outros dous. Non entendo como os do PP non presentaron a este tío en vez de Fraga hai d ...

    Opina
  21. 21 No caemos de la burra

    Autor del comentario:
    Simón
    Localidad:
    Teruel
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Por qué segimos desdeñando la posibilidad de que el Bloque, y por tanto Galicia, tenga más peso específico en Madrid? Por qué continuamos creyendo que tanto el PPdG como ...

    Opina
  22. 22 Quintana fantástico

    Autor del comentario:
    Sabela
    Localidad:
    Hospitalet
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

    A verdade e que para min un debate así é totalmente innovador nunha rexión coma Galiza (moitos anos botamos en falta algo así). Eu particularmente coincido moito máis coa ...

    Opina
  23. 23 Facer oposición é máis doado

    Autor del comentario:
    Elena Moreira
    Localidad:
    Compostela
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Pode que Feijóo estivese mellor para algúns no debate pero pasa unha cousa e é que o PPdeG tivo 16 anos para facer todo o que agora reclama, e porque non o fixo? porque ...

    Opina
  24. 24 Feijoo a Madrid

    Autor del comentario:
    Val
    Localidad:
    Vigo
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Señor Feijoo, le van a salir unas buenas facturas de llamar a los señores Zaplana,Acebes y Rajoy, para que le soplen su discurso en el debate de la nación...con todos es ...

    Opina
  25. 25 Quintana,máis e mellor

    Autor del comentario:
    Carmen Lopez
    Localidad:
    A Coruña
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     Quintana está mais cerca dos ciudadans,a súa política e máis social coa mirada posta nas persoas e nos intereses sociais.Feijoo pensa máis en contentar os empresarios e ...

    Opina
  26. 26 ¡¡ vaya muermo de presidente que tenemos!!

    Autor del comentario:
    Antonio
    Localidad:
    ourense
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     durme as ovellas ...

    Opina
  27. 27 Falsedad

    Autor del comentario:
    Juan F.
    Localidad:
    Villagarcía
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     La verdad es que nuestro Presidente cada vez tiene menos credibilidad, incluso cuando hizo la memoria anual se trabucaba porque los datos que decía sabía que no se corre ...

    Opina
  28. 28 matrimonios por conveniencia

    Autor del comentario:
    alfredo enriquez badas
    Localidad:
    bande
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

    Es importante que todos los ciudadanos galegos, veamos con mas amplitud los echos que diariamente suceden en ayuntamientos bi partitos. o en la misma xunta. Nos daremos c ...

    Opina
  29. 29 Touriño: Flojo, flojo

    Autor del comentario:
    Lino Ventura
    Localidad:
    Naron
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

    Mucha palabra y poco contenido. Y da la impresión de estar al mando de los que deciden en Madrid. Ya podría tomar decisiones por su cuenta y hacer que Galicia tire para a ...

    Opina
  30. 30 coherencia

    Autor del comentario:
    fran
    Localidad:
    betanzos
    Fecha de publicación:
    Viernes 05 de octubre de 2007

     feijoo es el unico coherente ...

    Opina
Confianza oline. Enlace a más información sobre el certificado © Copyright LA VOZ DE GALICIA S.A.
Polígono de Sabón, Arteixo, A CORUÑA (España)

R.M. de A Coruña: tomo 2438 del Archivo, Sección General, folio 114 vto., hoja C-2141. CIF: A-15000649.
ojd ojd