«A oposición non boicotea ao Partido Popular. O que ocorre é que eles non fixeron nada por Foz en case un ano que vai de mandato». El exregidor socialista José María García Rivera hace memoria y dice que no recuerda ni la primera obra ejecutada en Foz desde que gobierna Castiñeira. Le acusa de no ser leal con los vecinos ni con la oposición: «O PSOE (4 ediles) non estaba disposto a aprobar un plan de axuste que iría acompañado dunha suba de impostos e que castigaría á cidadanía».
El portavoz socialista acusa al regidor de «dicir hoxe unha cousa e mañá outra», de anunciar un proyecto de «megapuerto» sobre el que no hay nada en firme, y de anunciar un dragado que no solucionará el problema de acceso en el canal y las dársenas portuarias. «Non fai falla un plan de axuste porque o Concello de Foz non está nunha situación económica tan mala. Creo que o alcalde busca guerra todos os días coa oposición para tapar as súas incompetencias».
García Rivera cree que en los últimos diez meses la ciudadanía se ha creado una «mala» imagen del Gobierno local: «En varias ocasións xa o invitamos a marcharse. Non haberá problema con asumir o mando do Concello».
Intereses
Dice que su partido no está boicoteando la acción de gobierno, aunque reconoce su firme oposición al plan de viabilidad que el PP quería aprobar y que el PSOE considera lesivo para los intereses vecinales. García Rivera aprovecha la ocasión para asegurar que el alcalde sí boicotea a la oposición: «Só chamou a un grupo (Unifoz) para negociar o plan de axuste. Con nós non falou».
«O alcalde busca guerra a diario para tapar as súas incompetencias»