También estaba imputado personal municipal y los miembros de la junta de gobierno del 2011
04 jul 2013 . Actualizado a las 07:01 h.«Non quero botar leña ao lume, pero o noso goberno de Foz duraba moito e molestaba a persoas». Así se pronunció ayer el exalcalde de Foz, José María García Rivera (PSOE), tras anunciar que la Audiencia Provincial ha archivado la denuncia que en su día un vecino de Cagas de Foz presentó contra él, el equipo de gobierno del año 2011 y técnicos municipales, por las licencias y obras ejecutadas en el Camiño da Cruz, en la referida parroquia focense.
«Tanto o meu goberno coma min, e os técnicos e secretarios municipais, actuamos con absoluto respecto á lei, e todos os informes foron favorables á concesión das licencias», señaló Rivera en un comunicado, en el que añade: «Incluso no seu momento paramos as obras por decreto da alcaldía, por falta de dous permisos da Xunta referidos a un regato que pasaba polo lugar e a un cruceiro que había nas inmediacións. Cando as consellerías implicadas, Medio Ambiente e Cultura, emitiron o informe favorable, mediante un novo decreto continuaron as obras».
Para Rivera, este episodio «da que pensar», pues lo relaciona con el caso de las licencias de obras contra las que actuó el bipartito de la Xunta (PSOE-BNG), que también fue archivado. Por último, el exalcalde aprovecha la coyuntura para defender su gestión: «Estou orgulloso do traballo que fixemos por Foz, serio, honrado e con moita transparencia. Xa sei que naide nos vai pedir desculpas, pero sentímonos en paz con nós mesmo».