Mario Pillado, actual portavoz nacionalista en Burela, se declaró ilusionado por dar continuidad a su trabajo
23 feb 2014 . Actualizado a las 07:00 h.El BNG celebró anoche en el Hotel Nordés de Burela un acto y una posterior cena de amistad para reconocer la labor de la exconcejal y exportavoz municipal nacionalista en Burela Neves Cando. El actual portavoz del BNG, Mario Pillado, elogió el trabajo de Cando y se mostró ilusionado por darle continuidad trabajando «en favor das maiorías sociais, a defensa dos nosos valores produtivos e do emprego». Por su parte, Neves Cando destacó la labor de tantos compañeros en los últimos años y, en particular, de Mario Pillado dijo que «reúne as condicións idóneas para ser a voz do BNG en Burela, pois ademáis da súa valía e formación académica, conta cunha forte implicación social e coñece de primeira man as necesidades dos veciños e veciñas».
Al acto de ayer asistieron militantes del BNG de Burela y de otros municipios, que quisieron acompañar a Neves Canto en este reconocimiento.
Ya en tono marcadamente político, Mario Pilado defendió el municipalismo y la movilización social como medio para combatir las políticas neoliberales y citó como ejemplo al Concello de Riotorto, por liderar la lucha contra el copago sanitario.
En su intervención no faltaron alusiones al sector pesquero, motor económico de Burela: «Non podemos permitir que os nosos mariñeiros teñan que estar pendentes todos os anos dos perxudiciais acordos que para a nosa flota adoptan desde a UE limitando a nosa capacidade de traballo a base de impoñernos inxustas cuotas, ben sexan para a xarda, a pescada ou outras especies. O BNG non vai permitir que no mesmo Burela haxa cómplices das políticas que atentan contra o noso medio de vida, como é o caso do goberno municipal do PP na nosa vila».