La sección de la Escuela Oficial de Idiomas en Burela ofrece inglés y este año como novedad el nivel C1
10 sep 2016 . Actualizado a las 05:00 h.La Escuela Oficial de Idiomas de Viveiro ofrecerá en este nuevo curso académico inglés, francés, italiano y alemán. En la sección de la EOI de Burela se impartirá inglés y este año como novedad ofrecerán el nivel C1.
«Comezamos un novo curso na Escola Oficial de Idiomas de Viveiro; coma sempre estamos a artellar un ano cheo de actividades que achegarán a Viveiro e á súa comarca a cultura dos países nos que se falan as línguas que impartimos na escola (italiano, alemán, francés e inglés), o prazo de matrícula está aberto», recuerdan desde la EOI.
Matrículas
Con respecto a las matrículas explican: «O alumnado da escola que aprobe en setembro pode matricularse do 8 ao 14 de setembro; o alumnado preinscrito: do 19 ao 22 de setembro». No obstante se pueden consultar con más precisión éstes y otros datos referidos a la Escuela Oficial de Idiomas de Viveiro en la página web del propio centro: www.edu.xunta.gal/centros/eoideviveiro
Señalar por último que en la sección de la Escuela Oficial de Idiomas en Burela (inglés) «temos como novidade a implantación dun novo curso de inglés, o nivel C1 (só na sección de Burela)», apuntan.
Este último curso es importante, especialmente para estudiantes universitarios que en sus licenciaturas exigen este tipo de nivel en inglés para completar la formación.