Unas 1.500 familias viven del pequeño comercio en A Mariña

s. corral VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAAMLLAL

Diputación y Federación del Comercio presentaron la campaña «Merca e gaña»

11 dic 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Diputación y Federación del Comercio presentaron ayer en Viveiro la campaña «Merca e gaña polo Nadal», en la que participan 700 establecimientos de toda A Mariña. Esta campaña quiere fomentar las compras en el pequeño comercio; está promovida por la propia Diputación lucense en colaboración con la Federación de Comercio; en Viveiro estuvieron presentes Álvaro Santos y José María Seijas, junto a la alcaldesa, María Loureiro, y representantes del comercio viveirense.

«As persoas que merquen en ditos establecementos da Mariña ata o 6 de xaneiro participarán no sorteo de 40 premios por valor de 10.000 euros, que poderán reinvestir en novas compras no comercio local», explicaron.

«Estamos nunha época de demanda e consumo, na que queremos convidar aos cidadáns a comprar no comercio local, a comprometerse cos seus veciños, cos seus Concellos, coa vida das súas rúas -apuntó Álvaro Ramos-. Unhas 1.500 familias da Mariña viven do comercio local e teñen unha ferretería, unha mercería, unha zapatería, unha tenda de roupa., etc, que xeran emprego e dinamizan económica e socialmente a comarca. As compras do Nadal representan entre o 25% e o 30% das vendas anuais», añadía el representante de la Diputación.

«Queremos axudar aos pequenos establecementos xerando un movemento circular no que aportamos, atraemos aos veciños a mercar nos establecementos das súas vilas e volvemos a aportar, reinvestindo os premios no comercio local. Os profesionais do noso comercio e a provincia necesítannos. Merquemos no comercio local e gañemos todos», incidía Santos.

También explicaban el proceso sobre los premios que se ofrecen: «As persoas que merquen en calquera dos establecementos da Mariña e da provincia (porque esta mesma campaña abrangue a toda a provincia) poderán participar no sorteo de 20 tarxetas regalo de 300 euros e outras 20 de 200 euros», comentaban.

Unos y otros volvían a insistir en la importancia de comprar en el pequeño comercio de cada localidad siempre pero especialmente en estas fechas -Navidad y Reyes-, las más importantes del año.