Denuncian que directivos del hospital de Burela se vacunaron y el Sergas explica que realizan actividad asistencial directa

La Voz BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

CIG-Saúde pide que dimitan por "abuso de poder e falta de ética" y el Sergas señala que visitan residencias con brotes y están en los cribados

25 ene 2021 . Actualizado a las 22:34 h.

CIG-Saúde denuncia que cargos del hospital de Burela se saltaron el orden establecido para vacunarse del covid, vulnerando el propio protocolo del Sergas del proceso de vacunación de personal en centros sanitarios de Galicia. Desde el Sergas explican que este equipo médico "realiza una actividad asistencial directa e indirecta; además de la atención en el hospital, visitan residencias de mayores con brotes y están en los cribados. Se vacunó al personal del turno correspondiente y hubo ausencias, por eso se vacunaron. Quien conozca a la gerente sabe perfectamente que está en primera línea". 

Dice el sindicato que en Burela, siguiendo las instrucciones de la gerencia del Sergas sobre el segundo proceso de vacunación covid-19 de personal de centros sanitarios de Galicia, tuvo lugar la vacunación de personal del grupo 2, de primera línea de atención a pacientes covid y o inmunodeprimidos y personal expuesto a riesgos biológicos por procedimientos generadores de aerosoles.

«Seguindo esta instrución, nesta fase non se atopaban incluídas as persoas con cargos directivos dos centros hospitalarios, e menos cando aínda quedan máis de 250 compañeiros/as sen recibir a primeira dose da vacina, moitas con función asistencial aos pacientes», señala CIG Saúde, que añade: «Temos constancia que no Hospital da Mariña, o luns 18 de xaneiro de 2021, foi vacinada a directora do Distrito da Mariña, a subdirectora médica, a subdirectora de Enfermería, a supervisora de área e a xefa de Administración e Documentación Clínica, empregando o poder que lles dá o seu nomeamento para vacinarse saltándose o protocolo establecido polo propio Sergas, namentres unha parte importante do persoal asistencial non foi vacinado pola falla de doses».

Y prosigue CIG-Saúde: «Nunha xuntanza que mantivemos con esta dirección o día 19 de xaneiro, a propia directora de Distrito Sanitario explicou o plan de vacinación, e afirmou que tanto a parte administrativa, como a equipa directiva e as organizacións sindicais serían as últimas en recibir a primeira dose, e sempre en función da dispoñibilidade das mesmas, cando xa se atopaba vacinada dende o día anterior».

Para CIG-Saúde lo ocurrido es una muestra de abuso de poder y de falta de ética, «por utilizar vacinas destinadas a persoas de primeira liña de risco a protexerse a se mesmas». Por todo ello piden explicaciones públicas al Sergas y la dimisión del actual equipo directivo del hospital.