Malas sensaciones del comité de empresa: "Vestas pretende aplicar o ERE en Viveiro"
A MARIÑA
La reunión entre la multinacional danesa y los sindicatos acabó este miércoles sin acuerdo: "Non atenden a razóns e non cren na mesa industrial"
06 oct 2021 . Actualizado a las 17:59 h.Malas sensaciones entre los miembros del comité de empresa de Vestas en la fábrica de Viveiro que la multinacional danesa quiere cerrar este mismo año. A primera hora de la tarde de este miércoles acabó la segunda reunión del período de consultas por el ERE en el hotel Las Sirenas, en Viveiro, entre la empresa y los sindicatos. No hubo acuerdo alguno. El ERE sigue adelante.
Las sensaciones no son buenas, para nada optimistas, entre los representantes sindicales: "A reunión xa rematou. Vestas está enrocada e non retira o ERE baixo ningún concepto. Nós insistimos na necesidade de paralizar o ERE para garantir a negociación en tempo dunha saída e lograr o correcto funcionamento da mesa industrial que, agora si, é unha realidade. Pero Vestas escapa desa mesa e propón unha negociación paralela sen parar en ningún caso o reloxo. Esta proposta de Vestas foi rexeitada polo comité porque entendemos que é na mesa industrial onde se poden facer realidade as posibles saídas a este conflicto porque se dispón dos mecanismos necesarios. Rematamos a reunión sen acordo de ningún tipo e entendendo que, por riba de todo, Vestas pretende executar o ERE, non atende a razóns e non cre na propia mesa industrial. É a nosa sensación. Pola nosa parte, seguiremos loitando para protexer os nosos traballos así como o emprego na Mariña; do mesmo xeito tentaremos forzar a Vestas a participar activamente na mesa industrial da Xunta".
Es la conclusión del comité de Vestas tras la larga reunión de este miércoles, que comenzó a las 11 de la mañana y concluyó a primera hora de la tarde.
Hay que recordar que este mismo martes se constituyó la mesa industrial promovida por la Xunta de Galicia y en la que participaron el Gobierno, Vestas y los sindicatos. Ahí se comprometieron en el plazo de una semana a buscar alternativas. Pero tras la reunión de este miércoles una "negra sombra" vuelve a asomar sobre Viveiro.