Polémica por las paradas en el transporte escolar en Ribadeo

La Voz RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

El Concello denuncia cambios en las líneas y malestar de las familias y la Xunta replica anunciando que a partir del lunes todo volverá a la normalidad

15 sep 2022 . Actualizado a las 21:14 h.

El alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, denunció ayer cambios en las líneas del transporte escolar en la zona rural del municipio que, asegura y así lo hace constar en una carta remitida al presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, están provocando trastornos y un gran malestar entre familias afectadas. El regidor exigió a la Xunta una rectificación inmediata. Apenas unas horas después, la Xunta contestaba que «a partir do vindeiro luns incorporaranse ao autobús escolar as catro paradas de Ribadeo nas que se detectaron desaxustes». Añade que en cuanto tuvo conocimiento de las «incidencias» en el transporte escolar se puso a trabajar para solucionarlas y lamenta las molestias e inconvenientes «que este desaxuste puntual lle puido ocasionar aos alumnos e ás súas familias».

En su carta, enviada ayer, Fernando Suárez le da cuenta a Rueda de las «numerosas queixas de pais e nais que viven nas parroquias do noso concello», porque en el inicio del curso el bus no se detiene en las paradas que había en los últimos años.

«As familias teñen un sentimento de frustración moi grande ao non teren unha explicación clara para saber a que responde esta alteración substancial nos puntos de parada do transporte escolar. E polo que puidemos saber, as alternativas que se ofrecen son en todos os casos moito máis lesivas, dado que as novas ubicacións das paradas sempre se propoñen a máis distancia dos domicilios familiares, chegando en moitos casos a plantexarse no sentido contrario á proximidade do centro educativo», apunta el alcalde.

El regidor le recuerda las mejoras hechas en marquesinas que ahora quedaban sin servicio y que el cambio de criterio es sorprendente porque la población del rural ribadense no ha variado de forma sustancial. Por todo ello, pidió a Transportes e Mobilidade «que paralice este despropósito que se creou neste curso académico que agora empeza e que tan preocupados ten a tantos pais e a tantas nais de aquí de Ribadeo».

Por su parte, Daniel Vega manifestó: «Paréceme bochornoso que se queira utilizar este asunto politicamente, enviando cartas pero sen falar coas familias afectadas, en contra do que fixo o grupo municipal do PP de Ribadeo. Entendo que o alcalde non fale cos colexios, pero que non o faga coas familias e fale en nome delas é vergoñento».