La ocupación hotelera en el municipio ribadense rondó el 100 % en agosto y en el concello burelense aumentaron un 3 % las consultas en la oficina de turismo
16 sep 2023 . Actualizado a las 19:04 h.Pasado agosto, Concellos y sectores económicos de A Mariña hacen balance. De «excepcional» calificó ayer la campaña de verano Acisa Ribadeo. La asociación de comerciantes señala que la ocupación hotelera en el mes estrella del estío «estivo entre o 95 e o 100 %, cun aumento claro das pernoitas. As reservas en restauración fixeron encher os comedores mesmo en varias quendas. Isto, sumado aos datos de xuño e xullo, fala dunha tempada moi boa», argumenta.
Así, la patronal ribadense cree que «a recuperación da actividade turística» tras la pandemia es «absoluta. Algunhas estacións de servizo melloraron as ventas de combustible respecto a 2019 e tamén venderon máis as áreas comerciais de alimentación. Ribadeo segue sendo un referente turístico e as expectactivas para setembro son boas», juzga.
Burela mejora registros. En el verano, la oficina de turismo burelense atendió un total de 6.375 solicitudes, un aumento del 2,71 por ciento respecto al 2022. Entre los usuarios atendidos, destaca el turismo nacional sobre el extranjero, y Madrid es la procedencia predominante, ya que de la comunidad madrileña vienen cuatro de cada diez viajeros. El 34,3 % de los que hizo consultas en la oficina de turismo pernoctó en la localidad. «As estratexias de promoción están funcionando», juzga el edil de Turismo, Ramiro Fernández Rey.
Más horario por las fiestas para toda la hostelería ribadense
El alcalde de Ribadeo, Daniel Vega, explicó ayer que «durante as festas patronais a hostalería do noso concello, na plena totalidade, vai ter un incremento horario de dúas horas. É importante que o tecido local se beneficie da xente que virá», apunta el regidor.