
Vende de todo, aunque pretende servir sobretodo a la gente del mar
02 feb 2024 . Actualizado a las 11:20 h.Ayer por la tarde se inauguró la nueva tienda 24 horas de Alimentación Panta en la zona portuaria de Burela, con intención de ofrecer servicio de manera especial a la gente del mar y del puerto. Detrás, como informaba La Voz esta semana, esta el empresario mariñano Florentino Araúzo, que ya tiene en Burela la tienda Please Passs! situada en la Avenida Arcadio Pardiñas.
«Queremos coller a cota de mercado de barcos que entran e saen do porto en sábado ou domingo tamén e non teñen quen lles faga os víveres», indicaba a La Voz.
A la tienda de Arcadio Pardiñas pretende hacerle un «pequeno lavado de cara, imos intentar coller unha franquicia de alimentación, de supermercado, e intentar manter os nosos horarios habituais», apuntaba, señalando que estos son, entre semana, de nueve de la mañana a tres de la madrugada y sábados, festivos y vísperas de festivos ampliando unas tres horas más, franja que aprovecha mucha juventud cuando sale de marcha por Burela, según detecta.
Explicaba que «a da zona do porto vai levar un sistema similar ao das farmacias de garda, é dicir, non se permite a certas horas da noite o acceso da clientela a dentro do establecemento, senón que se atende á xente por unha especie de ventana pequena que sirve para pasar os produtos. Pides, pagas e servimos. A nivel de seguridade non nos chegou a pasar nada grazas a Deus pero como é un turno bastante longo de noite, preferimos curarnos en saúde», señala Florentino Araúzo, que vende de todo.