Denuncia un trato «indigno» a un paciente de Urxencias del Hospital

La Voz

BURELA

Fachada del Hospital da Mariña, en Burela
Fachada del Hospital da Mariña, en Burela PEPA LOSADA

Una focense presentó una reclamación tras la situación vivida con su hermano el pasado 13 de octubre

17 oct 2021 . Actualizado a las 23:05 h.

M. C. G. F., familiar de un paciente del Hospital da Mariña, remitió ayer una carta enviada a la dirección del centro hospitalario de Burela en la que denuncia el trato que recibieron tanto ella como su pariente en el servicio de Urxencias. Esta persona asegura sentirse «humillada» tras la situación que vivió el 13 de octubre.

Según su testimonio, ese día acudió al hospital para que atendiesen a su hermano, de 70 años y que padece una dolencia cardíaca. Entró a las 13.40 horas, «e ata as 20.00 ninguén me informou do seu estado», denuncia en su comunicado. Entonces entró al pasillo «e souben por boca de meu irmán que lle fixeran unha analítica, unha toma de tensión e un electrocardiograma». También le dijo el paciente, afirma, «que ninguén se preocupou do seu tratamento, con doce pastillas diarias, nin de ofrecerlle auga e comida».

De acuerdo con su relato, el personal del hospital le instó a marcharse, pero al no tener información decidió entrar a las 22.00 horas. «Meu irmán continuaba no corredor e na mesma postura». Finalmente la atendió una doctora, «case ás 24.00 horas, que me dixo que non tiña que darme explicacións do seu traballo».

Reclamación

Ante esta situación, sostiene, «presentei unha reclamación. Contra o Sergas por falta de persoal, e contra o servizo de Urxencias da quenda de entre as 15.00 e as 22.00 horas por falta de organización, atención e empatía».

Sobre las 01.30 horas, «por fin me chamaron e a actitude mudou, sendo todo amabilidade e dicíndome mesmo a diagnose, unha lipotimia».

«Non busco castigos a ninguén. Son usuaria do hospital e, coma todos, tiven ou tiveron os meus familiares que facer uso dos seus servizos: Cirurxía, Cardioloxía, Pediatria... Sempre obtiven respecto e consideración, pero ese día 13 foi distinto. Sentinme humillada e faltada ao meu respecto, e sentín que houbo tamén falta de dignidade co paciente», resalta.

De este modo hizo pública su queja, dado que «os servizos públicos son nosos, pagámolos nós, e son os Gobernos quenes coa súa falla de investimento acaban con eles».