Una tala en Lourenzá deja al descubierto un peligroso desnivel de 20 metros en una carretera

La Voz LOURENZÁ / LA VOZ

LOURENZÁ

Cedida

El PP se suma a las peticiones vecinales que exigen medidas urgentes de protección en la LU-P-2804 a su paso por el lugar de Mogo-A Cazolga

21 ago 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

La situación que presenta la carretera LU-P-2804 a su paso por el lugar de Mogo-A Cazolga, en Lourenzá, genera las críticas vecinales. «A raíz da tala dunhas árbores o perigo para a seguridade viaria nese punto incrementouse de xeito exponencial ao quedar na actualidade unha caída de máis de vinte metros nun terraplén practicamente vertical ao río polo que os veciños levan máis de tres meses demandándolle esta actuación ao Goberno provincial».

Así lo explican desde el PP provincial y local, que denuncian que «o mantemento das estradas provinciais segue a ser unha das tarefas pendentes para PSOE e BNG no Goberno provincial», a la vez que recuerdan que en el caso antes referido es un vial muy usado por laurentinos, ya que comunica este concello con el de Mondoñedo.

El punto más peligroso, según los populares, es el tramo viario que da a un terraplén al río Masma. No hay ningún tipo de medida de seguridad: «Non hai ningunha bionda, varanda ou calquera elemento que impida que calquera vehículo caia polo talud con terribles consecuencias».

El portavoz provincial popular, Antonio Ameijide, y los concejales del PP en Lourenzá, Roberto Díaz y Sandra Gómez, visitaron la zona en los últimos días. Recuerdan que los vecinos llevan pidiendo soluciones desde mayo y urgiendo a tomar medidas tanto al Concello como a la Diputación: «A realidade é que os veciños teñen moito medo e non queren ter que agardar a que haxa que lamentar unha desgraza persoal para que PSOE e BNG tomen as medidas necesarias».

Además, Ameijide destacó la necesidad de realizar desbroces en los viales provinciales a su paso por el municipio y, entre otros, citó el caso de la LU-P-2803, «unha estrada que comparte o seu percorrido co Camiño Norte do Camiño de Santiago polo que é moi transitada por peregrinos». Los populares aseguran que «na maior parte dos casos, a maleza dificulta a visibilidade e pon en risco aos usuarios, especialmente en zonas onde se incrementa o volume de tráfico» y también se preguntan: «Que dirán os turistas que nos visitan cando regresen as súas localidades de orixe?».