200.000 euros para convertir el Forte de San Damián en un centro de interpretación y divulgar el legado histórico de Ribadeo

M.C. RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

No disponible

El alcalde confirmó la subvención del GALP A Mariña Ortegal indicando que es la de mayor cuantía que recibe una institución lucense.

18 abr 2024 . Actualizado a las 12:28 h.

El alcalde de Ribadeo, Daniel Vega, confirmó este jueves la recepción de una subvención de 200.000 euros por parte del GALP A Mariña-Ortegal para el Forte de San Damián. Aseguró que era la ayuda de mayor cuantía que va a percibir una institución lucense y agradeció el trabajo de los funcionarios municipales y también e los técnicos «tanto a Mónica como a Begoña, que se ocuparon e se preocuparon desta subvención que era importantísima para nosoutros como Concello, porque precisabamos darlle un contido ao noso Forte de San Damián».

Vega explicó que es una aportación de dos anualidades (2024-2025) y que la primera parte irá destinada «a poñer en valor todo o noso legado histórico, con xornadas de divulgación e con visitas teatralizadas e no 2025 equiparemos o Forte de San Damián para que se converta nese centro de interpretación. Imos poñer en valor todo o noso legado histórico entre os séculos XVI e XVIII, cando Ribadeo era ese referente no Cantábrico co seu porto comercial, o importante que foi e que é. Aí comezou o crecemento de Ribadeo (...) É un día que debemos celebrar porque estamos a xestionar subvencións para que Ribadeo siga medrando».