Denuncian «vandalismo» cerca de bares del casco de Viveiro que se saltan normas
VIVEIRO
El colectivo vecinal del centro histórico alerta de un «grave problema de convivencia»
08 ago 2019 . Actualizado a las 21:13 h.«A maioría dos locais hostaleiros de Viveiro son negocios serios e respectuosos cos veciños, con eles a convivencia é doada e saudable». Dicho eso, el colectivo vecinal Casco Antigo de Viveiro alerta del «grave problema de convivencia» en el entorno de «determinados locais que figuran como bares e teñen música amplificada, portas abertas e incumpren horarios». Alrededor de esos establecimientos «xerase vandalismo: berros, música, botellón, petardos, golpes en portas e fiestras, suciedade...», afirman desde Casco Antigo.
Acaban de denunciarlo, en la reunión de la directiva de ese asociación ciudadana con la regidora de Viveiro, el primer teniente de alcalde, el jefe en funciones de la Policía Local, mandos de la Policía Nacional de Viveiro y un representante de la Asociación Provincial de Empresarios de Hostalería e Turismo. El encuentro se celebró este miércoles, en la casa consistorial viveirense, y Casco Antigo expuso una «relación daqueles locais dos que asociación ten protestas; maioritariamente bares, aínda que tamén hai pubs».
El colectivo vecinal transmitió a las autoridades locales y a los mandos de las fuerzas de seguridad una situación para la que reclaman «unha solución xa». Entre otras razones, porque «non estamos falando de situacións puntuais (que tampouco serían xustificables), senón dunha situación que tende a agravarse e da que a veciñanza do casco histórico é a grande perxudicada».
También denuncias oficiales
A Casco Antigo de Viveiro le transmitieron las autoridades «que hai cursadas denuncias a estes locais que ocasionan situacións contrarias á convivencia». También les explicaron que actualmente en Viveiro la única normativa vigente es la «Ordenanza Municipal de Policía y Buen Gobierno, de 1966». De ahí que el colectivo ciudadano considere «urxente a elaboración dunha ordenanza municipal para combatir o ruído nocturno» en el centro histórico.
Solo marcando normas y haciéndolas cumplir será posible contribuir a la «prosperidade da maioría dos locais hostaleiros, empresarios que nos dan servizos sen ocasionar ningún tipo de conflitos», añade Casco Antigo. En defensa de los intereses vecinales y de los hosteleros que respetan la legislación, esa asociación considera «que como cidadáns temos a obriga de poñer en coñecemento dos corpos de seguridade e das autoridades competentes todas aquelas condutas contrarias á convivencia».