Tiendas asociadas al CCHV dan un empuje fuerte para liquidar artículos al fin de las rebajas
05 mar 2021 . Actualizado a las 13:57 h.«Trátase de converter o final de tempada de rebaixas nunha feira de stock.. pero dentro de cada local, convertendo a fin de semana nunha festa de compras con fantásticos descontos en miles de artigos». Ese es el fin principal de la campaña Fóra Stocks del Centro Comercial Histórico de Viveiro que arrancó ayer, sigue hoy y finalizará mañana. Participan un total de 36 comercios asociados. Este es el listado: en textil, Confecciones Justo Vázquez, Complementos Sulian, Mimimó, Misstic, Cocolate, Esprit, Fontana, Jonathans, Madrás, Kody, Kerale Moda, Versus, Rockids y Baamonde; en calzado Albo, Tacones, Vogue-LV; en deportes, Don Balón, Piti, Podium Sport, Van Surf y Oxígeno; en mercería y paquetería A Bolboreta, Canela y Nacar; en regalos y decoración Cerámica Regal de A Fontenova y Raquel Seijido; en joyerías y relojerías, Paleo, Óscar Rodríguez y Platax; en telefonía, Moviltom y en ópticas, La Óptica y Rosario. CCHV ha colocado «carteis de cor vermello co nome da campaña» en cada tienda.
"Que funcione"
«Esperemos que funcione -señalaba ayer Isabel Méndez, gerente del CCHV- e pedimos á xente mercar con sentidiño, nun comercio que cumpre con todas as normativas e escrupulosamente os aforos. Sempre organizándonos ben podemos facer unha campaña segura». Añade: «Debe ser o terceiro ou cuarto que facemos a campaña, pero esta cobra máis relevancia que nunca porque a campaña de rebaixas foi máis frouxa. Hai que aproveitar que se dan agora as circunstancias óptimas. Moitas tendas xa teñen o de temporada aquí e o interesante para elas é liquidar o stock; a mellor maneira é con descontos superatractivos. Os negocios apostaron forte por esta campaña. Como me dixo un comerciante, é tirar a casa pola ventá». O la tienda, mejor dicho.
Los descuentos que podemos encontrar
Podemos encontrar en la campaña Fóra Stocks prendas textiles desde 10 euros solamente, complementos en plata también en ese precio, bolsos y carteras de 20 a 40 euros, descuentos del 50% en ropa y calzado de temporada, 60% de rebaja en parkas y plumas, un 10% a mayores del porcentaje ya rebajado, artículos al 50% o al 70% en zonas específicas outlet, sudaderas al 20% y camisetas de niño y adulto al 20%, zapatillas deportivas desde el 30%, los clásicos «dos por uno» pagando el artículo de mayor importe, descuentos especiales en pijamas, ropa de bebé, batas y selección de bragas, objetos determinados de cerámica al 30% y alimentación al 15%, muebles al 70% y lámparas al 50%, 30% en relojes (en otros casos llegando al 80%) y 20% en cristal y porcelana, joyas determinadas de la marca Pandora al 50%, lotes de 10 juegos para la Play Station 3 a 15 euros y de 10 juegos para la Play Station 2 a 10 euros más un 20% en la Nintendo 3DS XL, monturas de gafas hasta un 50 % de descuento y gafas de marca a 50 euros (a 20 ó 30 euros en el caso de otras). En el Facebook del CCHV se especifican cuáles son, comercio a comercio.
Isabel Méndez, gerente CCHV: «Viveiro non vive só de Viveiro, noutros lados pasa o mesmo»
Fóra Stocks pisa máis forte este ano que nunca, dadas as circunstancias adversas que se produciron co covid e o peche perimetral de Viveiro, que afectou prácticamente a toda a campaña de rebaixas, que sempre finalizaba co mes de febreiro. «O que nos pasou, como en todos os sitios, que é o comentario xeneralizado, é que a campaña de rebaixas foi moi frouxa. Hai que ter en conta que estamos coas restriccións e que Viveiro estivo pechado perimetralmente dende finais do mes de decembro. E aquí temos moito cliente de fóra do municipio, do resto da Mariña, A Terra Chá e Ortegal».
-O comercio dun municipio non vive só da clientela local, claro.
-Viveiro non vive só de Viveiro. Noutros lados pasa o mesmo, nas vilas do arredor. Aquí vemos moito cliente de Xove, de Burela, Ferreira do Valadouro... e da parte de Ortegal de Cariño, Ortigueira, Mañón... Temos moitísimos clientes desta última comarca, que nos din que lles é máis cómodo vir a Viveiro de compras, onde atopan de todo, que ir a Ferrol. Élles máis atrativo.
-Canto puido mermar a clientela co peche perimetral viveirense. Un 50% quizás?
-Un 50%? Facilmente.
-E sumado co peche hostaleiro, que tira tamén do comercio.
-Si, a hostelería tira moito do comercio. Pero, se fose á inversa: A hostalería aberta e o comercio pechado? Que pasaria? A hostalería tira moito do comercio pero tamén viceversa. Este é un puzzle pero teñen que encaixar todas as pezas, igual que no dominó contan todas as pezas, brancas e negras. Nestes meses botamos moito de menos que estiveran os bares abertos, pero no sentido contrario, se chega a ser o comercio o que estivera pechado, a rúa tampouco tería ambiente.