Ravella da un nuevo paso hacia la humanización de Os Duráns

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

MONICA IRAGO

23 sep 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El plan de regeneración urbana de Os Duráns (Vilagarcía) dará un nuevo paso con la humanización del primer tramo de la rúa Aquilino Iglesia Alvariño. Ravella ha sacado a licitación la obra que transformará esta vía en un espacio «agradable, seguro e accesible, de uso combinado entre persoas e vehículos, pero con prioridade peonil». Se derribará el muro que encorseta la vía en la intersección con Eduardo Pondal, ampliando el espacio público y deshaciendo un peligroso cuello de botella, según el Concello. La actuación se licitará por 178.700 euros, y a partir de ahí habrá un plazo de ejecución de seis meses. Las empresas interesadas en realizar esta obra podrán presentar sus propuestas hasta el 11 de octubre.

Según indican desde el Concello, «o proxecto encargado polo Concello afectará ao primeiro tramo de Aquilino Iglesia, o que vai dende a rúa Os Duráns ata a intersección coa de Eduardo Pondal». De esa forma, se acondicionará el acceso principal al parque del barrio, «unha zona de recreo moi frecuentada tanto polos veciños dos bloques de vivendas desa zona como do resto do barrio».

La actuación que se va a realizar parte de una plataforma única «na que o uso de vehículos limitarase ás entradas a garaxes, así como ao párking do supermercado». La circulación será en un único sentido y a través de un carril de tres metros de ancho. «Isto será posible grazas ao derribo do muro da finca que quedaba fora de aliñación, unha actuación posible despois de que o Concello lograse a cesión gratuíta dos terreos que permitirán ensanchar a rúa nesta zona». Por lo demás, Ravella se compromete a que en una segunda fase se ensanchará el tramo de Aquilino Iglesia que discurre en paralelo al parque infantil.

En la zona, el suelo será de pavimento continuo de hormigón, y también se prevé la creación de zonas verdes, en las que florecerán las gardenias. «Máis alá da actuación en superficie —dice el Concello— a actuación prevé tamén a renovación dos servizos básicos. Así, substituiranse as canalizacións das redes de abastecemento de auga, saneamento e pluviais, reparando especialmente na recollida separativa das augas, e axustando os servizos ás necesidades actuais».